Het grote PSV transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Prima speler. Had ik wel bij Feyenoord willen zien.

Het is wat Batigoal zegt. Een hoop domme kaarten en overtredingen. Daarom denk dat je hem uiteindelijk niet moet nemen. Het hangt ook van het transferbedrag af. Het is een speler die daar nog overheen kan groeien.
 

Mario

Well-known member
Pakte vorig seizoen (te) veel gele kaarten. Fysiek wel sterk en maakt ook wel eens een goal. Als 'ie niet te duur is wellicht toch een optie.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Kun je er inderdaad prima bij hebben. Samen met Brenet op veel posities inzetbaar.
 

stc

Well-known member
Op dit moment heeft PSV nog een selectie van 20 spelers (waarvan 3 keepers). 1 en ander gaat natuurlijk nog vertrekken.
Er zijn momenteel wel een aantal spelers aangetrokken voor onder 19 en Jong PSV.

Ik verwacht derhalve een kwalitatief sterke selectie voor het begin van de voorronde EL.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Bij die 20, welke jeugdspelers zitten daarbij? Jongens als Gudmundsson en Dante Rigo? Zitten die bij de selectie?
 

Mario

Well-known member
Conclusie is dus dat we nu al favoriet zijn voor de titel, en dan moeten de echte grote aankopen nog komen. Dat wordt een geweldig seizoen.
 

stc

Well-known member
Bij die 20, welke jeugdspelers zitten daarbij? Jongens als Gudmundsson en Dante Rigo? Zitten die bij de selectie?

Of Rigo en Gudmundsson definitief bij eerste selectie zitten weet ik nog niet. Ze beginnen wel op maandag a.s. bij de eerste selectie voor de eerste training.

Een aantal spelers (o.a. Perreiro en bovengenoemde spelers) hebben gisteren reeds de eerste looptraining achter de rug gehad bij PSV.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Of Rigo en Gudmundsson definitief bij eerste selectie zitten weet ik nog niet. Ze beginnen wel op maandag a.s. bij de eerste selectie voor de eerste training.

Een aantal spelers (o.a. Perreiro en bovengenoemde spelers) hebben gisteren reeds de eerste looptraining achter de rug gehad bij PSV.

Dan vind ik 20 niet veel. Inclusief de spelers die nu de kans krijgen vanuit de jeugd of beloften.
 

JMD

Well-known member
Maar noem ze hier eens op als je wilt? Zijn het er echt niet meer?

Oei, allemaal opnoemen wordt lastig.
Maar PSV1 gebruikte vorig jaar slechts 23 spelers in de competitie. Sommige spelers daarvan zijn al vertrokken (Narsingh, Moreno, Siem, Jozefzoon, Zinchenko, Van Ginkel). En aangezien de kans bestaat dat ook Guardado en Arias weggaan blijven er dus slechts 15 over uit de spelers van vorig jaar. Lammers speelde vorig jaar al in PSV1, voeg dan Gudmundsson en Rigo toe en je hebt er 18...
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Oh dat is inderdaad erg krap. Nadeel van die huurlingen ook.

Van Vlerken ofzo? Zit die er nog bij? Of Vd Bruggen en Rosario? Paal zal er ook wel bijzitten.

Hoe kan ik nu meer spelers opnoemen dan jij?

Jij bent toch de PSV'er?

Had wel verwacht dat jij de talenten zo op kon lepelen, maar misschien zegt dat wel genoeg over de opleiding van PSV en het gebrek aan kansen, dat jij dat niet weet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan