Pascallovic
Well-known member
Europees voetbal is alleen maar hinderlijk in de race naar de titel. Hoe eerder je uitgeschakeld bent hoe beter.
Europees voetbal is alleen maar hinderlijk in de race naar de titel. Hoe eerder je uitgeschakeld bent hoe beter.
Krijgt jouw favoriet mooi wat speeltijd.
Die breng ik desnoods zelf nog weg naar Almere City of een andere JL-club. Past bij zijn niveau.
Je hebt gelijk, zelfs de JL is nog te hoog voor hem. Misschien dat FC Lisse hem wil hebben.Dat zal je niet lukken.
Je hebt gelijk, zelfs de JL is nog te hoog voor hem. Misschien dat FC Lisse hem wil hebben.
Vanzelfsprekend.Je hebt gelijk
Ik denk niet dat FC Lisse op die Lozano zit te wachten. Niemand spreekt dat taaltje daar.
De broer van de beste vriend van mijn neef heeft een relatie met een meisje, wiens vader half Mexicaans is. En hij zegt dat Lozano er geen kut van kan. Jammer joh.
De broer van de beste vriend van mijn neef heeft een relatie met een meisje, wiens vader half Mexicaans is. En hij zegt dat Lozano er geen kut van kan. Jammer joh.
Ik ook.Prima speler. Had ik wel bij Feyenoord willen zien.