Het grote PSV transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

gevegt

Well-known member
Je zou toch denken dat als je nu op dit punt bent gekomen in je carriere dus iets meer bekend hebt dat je gewoon tegen zo'n zakenwaarnemer zegt en nu opdonderen ik zoek iemand anders die het wel goed met mij voor hebt en als je het niet ermee eens bent gaan we naar de rechter en FIFA/UEFA om eens naar het contract te laten kijken.
Dat soort eikels kopen zich bij de familie in waardoor de speler geen kant meer op kan. Zoiets staat meestal niet op papier. Pure maffia.
 

JMD

Well-known member
Dat kan voor een rechtbank nooit geen stand houden lijkt me.

'nooit geen' = dubbele ontkenning, dus zou juist betekenen 'altijd' ;)

Blijkbaar toch wel, want dit systeem bestaat al jaren en heb nog nooit gehoord van een speler die daartegen een rechtzaak aangespannen heeft.
 

SanMark.

Well-known member
Helemaal mee eens.

Alleen zal dat wel niet kunnen ofzo, want anders had 1 van die Zuidamerikanen die op zo'n manier vastligt (en dat zijn er duizenden volgens mij) dat toch al wel gedaan? Zo'n zaakwaarnemer zal dat juridisch best wel goed hebben dichtgetimmerd.

FIFA/UEFA hebben hun mond vol over respect e.d. en meer van dat gelul. Nou laat het maar voorkomen en leg die zakenwaarnemers het vuur aan de schenen. Des noods kan bv in dit geval PSV de helpende hand bieden in de vorm van een onafhankelijke jurist o.i.d.
 

SanMark.

Well-known member
'nooit geen' = dubbele ontkenning, dus zou juist betekenen 'altijd' ;)

Blijkbaar toch wel, want dit systeem bestaat al jaren en heb nog nooit gehoord van een speler die daartegen een rechtzaak aangespannen heeft.

Hee, we gaan niet mierenneuken he wiskundeleraar.
 

SanMark.

Well-known member
Jij weet net als ik dat dat toch voor de b?hne is??

Tuurlijk weet ik dat maar als jij het als speler publiekelijk maakt zullen ze toch met een reactie moeten komen. En als er een paar spelers zijn die het doen volgen er misschien meer.
 

gevegt

Well-known member
Tuurlijk weet ik dat maar als jij het als speler publiekelijk maakt zullen ze toch met een reactie moeten komen. En als er een paar spelers zijn die het doen volgen er misschien meer.
Ik las vandaag ergens dat Pechstein hulp krijgt van een voetbalorganisatie uit Duitsland om tegen het CAS te produceren.
 

vakx2.0

Banned
Raar bericht op vi.nl. Hoe moet ik dat lezen.
Kop: Afellay staat open voor aanbieding PSV.
Lading: het ligt niet in de verwachting dat er van een snelle terugkeer sprake is.

???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan