Het grote PSV transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

vakx2.0

Banned
En dan ligt ie gewoon vijf jaar vast.

Speler zelf wil dolgraag. Sprak al ver voor z'n beurt over hoe blij hij is naar PSV te gaan, op de clubwebsite van Nacional.

Maar ja ... wat een soap weer. Als hij uiteindelijk tekent, is het dat ongetwijfeld waard geweest. Wat goed is komt niet altijd even makkelijk aan boord. :)
 
Laatst bewerkt:

vakx2.0

Banned
Wat 'n engerds, die zaakwaarnemers. En wat sneu voor zo'n voetballer die gewoon z'n transfer wil hebben. Triest triest triest. Maar wel goed dat PSV zich niet laat gijzelen door die gasten... er zijn grenzen. Hopelijk komt het nog goed.

Schermafbeelding 2015-07-14 om 21.14.39.jpg
 

vakx2.0

Banned
Ik weet niet of dat helemaal zo is in die landen. Daar liggen die jongens vaak al vanaf de kindertijd aan de ketting van dit soort lieden die zich over hun 'ontfermen'.
 

Eresd?g?

Banned
Dat is er maar eentje. Wel van t ergste soort dat geef ik toe. Het volgende talent is hij aan het verpesten. Als zn eigen portemonnee maar dik genoeg is. Hufter....
 

SanMark.

Well-known member
Dat is er maar eentje. Wel van t ergste soort dat geef ik toe. Het volgende talent is hij aan het verpesten. Als zn eigen portemonnee maar dik genoeg is. Hufter....

Nou ik denk over het algemeen dat het voor zijn spelers geen verkeerde zakenwaarnemer is i.t.t. diverse zuid Amerikaanse zakenwaarnemers e.d. Als speler kies je zelf voor Raiola en dat doen de zuid Amerikaanse spelers meestal niet. Die zitten aan zo'n gast vast.
 

gevegt

Well-known member
Lemic ? Vriend van Hiddink toch ?
Volgens mij wel ja. Of hij een vriendje van Hiddink is, weet ik niet. Wel weet ik dat het een heel eng mannetje is.
Overmars schijnt trouwens goede zaken met hem te doen.

EDIT: Hiddink en vRaay waren dus dikke maatjes met hem.
 
Laatst bewerkt:

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vind het wel echt een enge bedoening, hoe zo'n man zijn eigen portemonnee belangrijker maakt dan het welzijn van een speler. Ik heb diverse foto's voorbij zien komen en die Pereiro kijkt alleen maar verdrietig. Hij was er voor zichzelf al heel lang uit dat hij dolgraag naar PSV wil. Zou het eindelijk rond komen, gaat die walgelijke man weer raar doen.
 

JMD

Well-known member
Lemic ? Vriend van Hiddink toch ?
Vriendje van Piet de Visser vooral.

Hij wilde PSV wel spelers verkopen, maar dan moest hij iets over het beleid te zeggen krijgen. Gelukkig heeft Reker daar toen een eind aan gemaakt (zo ongeveer de enige goede beslissing van hem in zijn jaren...). Gevolg was wel dat we geen spelers meer (te huur) kregen van Pietje en Chelsea.
 

SanMark.

Well-known member
Ik vind het wel echt een enge bedoening, hoe zo'n man zijn eigen portemonnee belangrijker maakt dan het welzijn van een speler. Ik heb diverse foto's voorbij zien komen en die Pereiro kijkt alleen maar verdrietig. Hij was er voor zichzelf al heel lang uit dat hij dolgraag naar PSV wil. Zou het eindelijk rond komen, gaat die walgelijke man weer raar doen.

Je zou toch denken dat als je nu op dit punt bent gekomen in je carriere dus iets meer bekend hebt dat je gewoon tegen zo'n zakenwaarnemer zegt en nu opdonderen ik zoek iemand anders die het wel goed met mij voor hebt en als je het niet ermee eens bent gaan we naar de rechter en FIFA/UEFA om eens naar het contract te laten kijken.
 

JMD

Well-known member
Zit hij nou zn hele carri?re aan die gast vast of koopt PSV m vrij zeg maar? Echt pure mensenhandel dit....

Nee, blijft van die zaakwaarnemers volgens mij.

Volgens mij moet je het zo zien:
bij een 'normale speler' koop je als club het recht dat hij 5 jaar (ofzo) voor jou gaat spelen (dmv een contract), daarna is hij transfervrij
bij een speler zoals Pereiro koop je dat recht ook, alleen is hij daarna gewoon weer van die zaakwaarnemer
 

SanMark.

Well-known member
Nee, blijft van die zaakwaarnemers volgens mij.

Volgens mij moet je het zo zien:
bij een 'normale speler' koop je als club het recht dat hij 5 jaar (ofzo) voor jou gaat spelen (dmv een contract), daarna is hij transfervrij
bij een speler zoals Pereiro koop je dat recht ook, alleen is hij daarna gewoon weer van die zaakwaarnemer

Dat kan voor een rechtbank nooit geen stand houden lijkt me.
 

JMD

Well-known member
Je zou toch denken dat als je nu op dit punt bent gekomen in je carriere dus iets meer bekend hebt dat je gewoon tegen zo'n zakenwaarnemer zegt en nu opdonderen ik zoek iemand anders die het wel goed met mij voor hebt en als je het niet ermee eens bent gaan we naar de rechter en FIFA/UEFA om eens naar het contract te laten kijken.

Helemaal mee eens.

Alleen zal dat wel niet kunnen ofzo, want anders had 1 van die Zuidamerikanen die op zo'n manier vastligt (en dat zijn er duizenden volgens mij) dat toch al wel gedaan? Zo'n zaakwaarnemer zal dat juridisch best wel goed hebben dichtgetimmerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan