Het grote PSV transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maasveld

Well-known member
Benieuwd wat PSV nog uit de hoge hoed tovert. Laatst was er sprake van interesse in Hector Moreno. Speelt dat nog?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

SanMark.

Well-known member
Gaat dat eigenlijk nog door? Er was dit voorjaar sprake van dat Ajax overwoog de ArenA te kopen, maar ik hoor er niet veel meer over. Wat is de status?


Dat is iets wat elk jaar rond zingt bij Ajax sinds er geld is, mooi excuus om geen spelers aan te trekken en te proberen op die manier de supporters rustig te houden.

Ander iets wat wel weer voorbij gaat komen is dat Ajax van de beurs af wil.
 

vakx2.0

Banned
@Maasveld.
Over Moreno. Die is geloof ik onlangs geopereerd aan z'n middenvoetsbeentje en zit in de lappenmand. Interesse zal dus wel even op een laag pitje staan.
 

vakx2.0

Banned
Lees nu dat PSV toch nog op het vinkentouw bij Moreno zit... lijntjes (en deuren) blijven openstaan.

Zou geweldig zijn... daarmee is de selectie echt wel weer op sterkte. Wel een traject voor de lange adem, hij is nog steeds herstellende geloof ik.
 

vakx2.0

Banned
En de 'bevestiging' van de interesse:

PSV is zo goed als klaar op de transfermarkt. De Eindhovenaren moeten de komst van Gaston Pereiro nog officieel bevestigen en dan kan de club weer even vooruit. Alleen in de verdediging wil Phillip Cocu zich nog versterken.

Na het vertrek van Karim Rekik, die uiteindelijk voor Olympique Marseille koos, zit PSV dunner in de centrale verdedigers. Het beoogde duo is Jeffrey Bruma-Nicolas Isimat-Mirin, maar de kans bestaat dat er flinke concurrentie komt. Volgens het Algemeen Dagblad is Hector Moreno, oud-speler van AZ, een belangrijke kandidaat om de verdediging te komen versterken.

De afgelopen week heeft PSV nog informeel contact gehad met de Mexicaan, die momenteel bij Espanyol onder contract staat. Daar heeft hij een verbintenis tot medio 2016, waardoor de transfersom te overzien zal zijn. Het contact met Moreno verloopt waarschijnlijk makkelijk. Technisch manager Marcel Brands en algemeen directeur Toon Gerbrands kwamen hem jarenlang dagelijks tegen bij AZ.

Door een op het WK opgelopen blessure kwam Moreno vorig seizoen slechts negentien keer in actie. Hij is de voorbije maanden ook in verband gebracht met Premier League-clubs als Southampton en Arsenal. Het zou ook nog kunnen dat PSV een middenvelder haalt. Dat gebeurt pas als Marcel Ritzmaier vertrekt. Ibrahim Afellay is in ieder geval een kandidaat.
 

Maasveld

Well-known member
Lees nu dat PSV toch nog op het vinkentouw bij Moreno zit... lijntjes (en deuren) blijven openstaan.

Zou geweldig zijn... daarmee is de selectie echt wel weer op sterkte. Wel een traject voor de lange adem, hij is nog steeds herstellende geloof ik.
Brands leest hier mee, zoveel is me wel duidelijk.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
De soap rondom Pereiro begint belachelijke vormen aan te nemen.

- Gisteren was er eindelijk een deal
- Vandaag eist de zaakwaarnemer doodleuk nog meer geld
- PSV stemt niet toe; zaakwaarnemer en Pereiro terug naar Uruguay
- Zaakwaarnemer bedenkt zich: toch nog een deal vandaag
- Presentatie zou vanmiddag om 16:00 uur zijn, maar Pereiro en zaakwaarnemer zijn nergens te bekennen


Ik ken natuurlijk niet alle ins en outs, maar is die Pereiro zelf niet een slappe zak hooi dat hij niet gewoon even zegt dat die zaakwaarnemer op moet flikkeren?
 

JFK

Well-known member
De soap rondom Pereiro begint belachelijke vormen aan te nemen.

- Gisteren was er eindelijk een deal
- Vandaag eist de zaakwaarnemer doodleuk nog meer geld
- PSV stemt niet toe; zaakwaarnemer en Pereiro terug naar Uruguay
- Zaakwaarnemer bedenkt zich: toch nog een deal vandaag
- Presentatie zou vanmiddag om 16:00 uur zijn, maar Pereiro en zaakwaarnemer zijn nergens te bekennen


Ik ken natuurlijk niet alle ins en outs, maar is die Pereiro zelf niet een slappe zak hooi dat hij niet gewoon even zegt dat die zaakwaarnemer op moet flikkeren?

Ja, als het inderdaad zo gaat zoals je het hier omschrijft, is Pereiro een kutje.
 

gevegt

Well-known member
De soap rondom Pereiro begint belachelijke vormen aan te nemen.

- Gisteren was er eindelijk een deal
- Vandaag eist de zaakwaarnemer doodleuk nog meer geld
- PSV stemt niet toe; zaakwaarnemer en Pereiro terug naar Uruguay
- Zaakwaarnemer bedenkt zich: toch nog een deal vandaag
- Presentatie zou vanmiddag om 16:00 uur zijn, maar Pereiro en zaakwaarnemer zijn nergens te bekennen


Ik ken natuurlijk niet alle ins en outs, maar is die Pereiro zelf niet een slappe zak hooi dat hij niet gewoon even zegt dat die zaakwaarnemer op moet flikkeren?
Hij heeft te veel 'zaakwaarnemers' om zich heen.
De deal is rond, dus zal het nu wel rustiger worden.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hij heeft te veel 'zaakwaarnemers' om zich heen.
De deal is rond, dus zal het nu wel rustiger worden.

Volgens de verhalen is het ??n vent die er al maandenlang steeds voor gaat liggen, omdat hij zelf meer geld wil.
 

Eresd?g?

Banned
Die Zuid Amerikaanse zaakwaarnemers moet je niet tegen je hebben. Dan ben je als club kansloos. Waarschijnlijk komt PSV er wel uit. Kwestie van dagen...
 

gevegt

Well-known member
Volgens de verhalen is het ??n vent die er al maandenlang steeds voor gaat liggen, omdat hij zelf meer geld wil.

Er zijn nog twee Uruguayanen die ook wat te zeggen hebben en hebben er voor gezorgd dat de deal niet klapte.
Brands heeft goed zijn poot stijf gehouden en weet heel goed wat voor vlees hij in de kuip heeft.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan