Het grote PSV transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Keyser S?ze

New member
En hij was ook niet suf.

Briljant was hij wel. En excentriek. En alcoholist. En contactgestoord. En wereldkampioen.
 

vakx2.0

Banned
PSV en Vitesse hebben een akkoord bereikt over de hoogte van de transfersom voor Davy Pr?pper. Dat heeft Marcel Brands maandagochtend bevestigd.

Medische keuring
De 23-jarige aanvallende middenvelder heeft van zijn huidige club Vitesse inmiddels toestemming gekregen de onderhandelingen met PSV te starten en een medische keuring te ondergaan. Pr?pper heeft daartoe het trainingskamp van Vitesse in Oostenrijk al verlaten.

International
Davy Pr?pper begon zijn carri?re bij amateurvereniging VDZ uit Arnhem. Via de Voetbal Academy van Vitesse kwam hij in 2013 in het eerste team van Vitesse te spelen. Voor de club uit Arnhem speelde hij 113 wedstrijden en scoorde daarin 15 doelpunten. Onlangs maakte Davy Pr?pper in de vriendschappelijke interland tegen de Verenigde Staten zijn debuut in Oranje. Daarvoor speelde hij voor diverse vertegenwoordigende Oranje-jeugdelftallen.

Naar verluid bedraagt de transfersom ca. 5 mio euro.

Nog meer dan genoeg geld over om 'r nog eentje te kopen. Niet omdat het moet. Maar gewoon... omdat het kan.
 

Batigoal

Well-known member
Vandaag eens wat filmpjes bekeken. Nou kun je daar natuurlijk niet heel veel uit afleiden, maar hij bespeelt niet alleen de flanken maar is - net zoals Memphis - ook erg vaak val voor het goal te vinden. Hopelijk loopt hij De Jong daar niet teveel in de weg. Heeft een prima assist in de benen en ik kwam een paar technisch zeer fraaie doelpunten tegen. Z'n vrije trappen zijn echter 10 niveaus minder als die van Memphis. Maar goed... een tweede Memphis is onhaalbaar voor dit geld. Op een niveautje lager lijkt me deze jongen - zo op het eerste oog - een aanwinst. En met 23 serie A wedstrijden + z'n Brugge-periode in de benen is ie ook geen groentje wat spelen op het hoogste niveau betreft.

Welkom!

Lestienne is absoluut geen goaltjesdief. Dus de doelpunten moeten vooral van anderen komen. Wel kan hij gemakkelijker een assist geven, dus ik sluit niet uit dat Luuk de Jong richting de 30 goals gaat.
 

Mario

Well-known member
Zoet heeft geen persoonlijkheid.

Je hebt eigenlijk wel gelijk. Net zo'n sufneus als al die andere Nederlandse keepers.

Dat is wel waar ... Nederland heeft altijd grote persoonlijkheden onder de lat gehad, maar dat is nu een stuk minder. Wellicht dat het ook met de huidige generatie heeft te maken. Zie maar weinig echte persoonlijkheden op het veld, zeker in de Eredivisie.

Bij PSV is het denk ik vooral Guardado, ik neem aan dat hij ook de aanvoerdersband zal dragen komend seizoen.
 

JFK

Well-known member
Wat is die Pereiro eigenlijk voor een speler? Met wie zou je hem kunnen vergelijken?
 

Fabian

Active member
'PSV doet transfervrije Afellay contractvoorstel'

Ibrahim Afellay keert deze zomer mogelijk terug bij PSV. De Eindhovenaren hebben de 29-jarige middenvelder een contractvoorstel gedaan.

Dat bericht het AD. Afellay is transfervrij na het aflopen van zijn contract bij FC Barcelona.

Afgelopen seizoen verhuurden de Catalanen de international aan het Griekse Olympiakos Piraeus.

Afellay verruilde halverwege het seizoen 2010/2011 PSV voor FC Barcelona. Mede door blessureleed werd hij geen vaste waarde bij de Spaanse topclub.

De middenvelder doorliep de jeugdopleiding van PSV en maakte in februari 2004 zijn offici?le debuut in de hoofdmacht van de Eindhovenaren. In 2005, 2006, 2007 en 2008 veroverde Afellay de landstitel met PSV.

Pr?pper

De landskampioen bereikte volgens verschillende media zondagavond overeenstemming met Vitesse over de transfer van middenvelder Davy Pr?pper.

Eerder deze zomer versterkte PSV zich al met Nikolai Laursen (Br?ndby IF), Maxime Lestienne (Al Arabi) en Simon Poulsen (AZ).

Bovendien werden huurlingen Andr?s Guardado en Nicolas Isimat-Mirin definitief vastgelegd en lijkt de komst van Gast?n Pereiro een formaliteit.

PSV raakte de basisspelers Memphis Depay (Manchester United), Karim Rekik (Olympique Marseille) en Georginio Wijnaldum (Newcastle United) kwijt.

www.nu.nl
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat wordt weer wat druk als Afellay er ook nog bij zou komen. Zie ik ook niet gebeuren. Er zal toch wel een Turkse club hem oppikken? Hij is vriendjes met Van Persie, dus Fenerbahce lijkt een mooie bestemming.
 

Eresd?g?

Banned
Als Afellay terug komt naar PSV kunnen we de Eindhovenaren alvast feliciteren. Maar verwacht idd dat hij richting Turkije gaat. Fener zou natuurlijk een optelsommetje zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wanneer speelde hij voor het laatst een volledig seizoen zonder blessures en gezeik?
 

vakx2.0

Banned
Ik denk dat we dan terug moeten naar z'n PSV tijd. Toen hij de interesse van Barcelona wist op te wekken.
Zou mooi zijn als die cirkel weer rond komt... prima te gebruiken, een fitte Afellay.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan