Het grote PSV transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

gevegt

Well-known member
Guardado geeft de ploeg nog een beetje karakter. Verder houdt het wel een beetje op. Maar dat gaat voor meer eredivisieploegen op. Wie trekt er naast Kuyt nog meer qua persoonlijkheid en voetballende kwaliteiten de kar? Ajax loopt ook niet over van spelers met kwaliteit en karakter.
Wat weer logisch is als je naar de leeftijd van de spelers kijkt.
 

vakx2.0

Banned
Nou dat is juist de valkuil.


Vooralsnog is de 'gewilde' Willems jullie tempelfuhrer
Een selectie zonder persoonlijkheid en toppers.

Persoonlijkheid... uitgehold begrip. In de jaren met persoonlijkheden zoals zelfs een Van Bommel, wonnen we geen titel. En vorig jaar, met het 'gelijkheid-vrijheid-broederschap' principe waarin niemand de overduidelijke leider was... won PSV als collectief van onverzettelijkheid met twee vingers in de neus en een record-voorsprong de titel.

Zolang de spelers elkaar aanvullen en als collectief dezelfde mentaliteit aan de dag leggen als vorig jaar, zie ik niet in waarom het niet nogmaals een titel kan opleveren.

Zoet-Willems-Guardado hebben genoeg persoonlijkheid.
De Jong dwingt met z'n werklust en efficiency ook het nodige respect af.
En wat die nieuwelingen betreft... weten wij veel of ze persoonlijkheid hebben. Jij en ik kennen ze nog onvoldoende.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wat weer logisch is als je naar de leeftijd van de spelers kijkt.

Ja en nee. Een Klaassen die kan op zijn 22ste die band hebben. Clasie was ook ongeveer die leeftijd toen hij die band kreeg. Een Adam Maher die zal dat over vijf jaar nog niet hebben. Voor De Vrij was het bij Feyenoord te vroeg voor een aanvoerdersband, maar nu misstaat het hem niet na een goed WK en een jaar Lazio.
 

gevegt

Well-known member
Ja en nee. Een Klaassen die kan op zijn 22ste die band hebben. Clasie was ook ongeveer die leeftijd toen hij die band kreeg. Een Adam Maher die zal dat over vijf jaar nog niet hebben. Voor De Vrij was het bij Feyenoord te vroeg voor een aanvoerdersband, maar nu misstaat het hem niet na een goed WK en een jaar Lazio.
Spelers als Klaassen of Wijnaldum zijn dan ook dun gezaaid.
 

vakx2.0

Banned
Wijnaldum werd altijd een beetje weggezet als een soft schaap... en nu hij is vertrokken, wordt er ineens over gesproken alsof er een 'groot persoonlijkheid' verloren is gegaan.
 

JFK

Well-known member
Persoonlijkheid... uitgehold begrip. In de jaren met persoonlijkheden zoals zelfs een Van Bommel, wonnen we geen titel. En vorig jaar, met het 'gelijkheid-vrijheid-broederschap' principe waarin niemand de overduidelijke leider was... won PSV als collectief van onverzettelijkheid met twee vingers in de neus en een record-voorsprong de titel.

Zolang de spelers elkaar aanvullen en als collectief dezelfde mentaliteit aan de dag leggen als vorig jaar, zie ik niet in waarom het niet nogmaals een titel kan opleveren.

Zoet-Willems-Guardado hebben genoeg persoonlijkheid.
De Jong dwingt met z'n werklust en efficiency ook het nodige respect af.
En wat die nieuwelingen betreft... weten wij veel of ze persoonlijkheid hebben. Jij en ik kennen ze nog onvoldoende.

Zoet heeft geen persoonlijkheid.
 

vakx2.0

Banned
Wat heeft die Propper gekost eigenlijk. Ik lees geruchten van tussen 4 en 5 miljoen. Da's in elk geval stukken goedkoper dan Gudelj of Sinkgraven.
 

Max

Administrator
Forumleiding
In Brabant heeft alles persoonlijkheid wat buiten Brabant komt. Ook Jeroen Zoet uit Veendam.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan