Het grote PSV transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

gevegt

Well-known member
:duim:

Maar goed, wie zou je graag bij PSV willen zien? Propper dan maar?
Ook, maar liever Estienne, dat lijkt me een echte aanwinst. Die jongen is snel, handig en een echte vleugelspeler.
Maar het mooiste lijkt me dat van Beek komt om de verdediging te versterken.
 

Maasveld

Well-known member
Dat denk ik dus ook. Die jongen heeft heel weloverwogen zijn carri?re tot nu opgebouwd. Hard gewerkt, geen gekke dingen gedaan en op het juiste moment een stapje hoger gedaan.
Zo gauw er met miljoenen gesmeten wordt is het natuurlijk wel heel snel afgelopen met het weloverwogen opbouwen.
 

JFK

Well-known member
Ook, maar liever Estienne, dat lijkt me een echte aanwinst. Die jongen is snel, handig en een echte vleugelspeler.
Maar het mooiste lijkt me dat van Beek komt om de verdediging te versterken.

Die Belg schijnt wel een vervelend mannetje te zijn.

En wat Van Beek aangaat, die blijft van ons.
 

gevegt

Well-known member
Die Belg schijnt wel een vervelend mannetje te zijn.

En wat Van Beek aangaat, die blijft van ons.

Remember Wijnaldum...

Met lastige Belgen kunne we heel goed omgaan. Mocht hij een grote mond hebben, krijgt hij met Nilis te maken en anders zetten we hem op de bank bij jong PSV.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote PSV transfer topic

Misschien voor de grap een eigen jeugdspeler centraal achterin eens de kans gunnen.
 

JFK

Well-known member
Remember Wijnaldum...

Met lastige Belgen kunne we heel goed omgaan. Mocht hij een grote mond hebben, krijgt hij met Nilis te maken en anders zetten we hem op de bank bij jong PSV.
Gullit en Wijnaldum, dat doet me nog steeds veel pijn.

Nilis dat is een doetje. Bakkali een Mocro en ja jullie hadden kleine dwerg nog, ook zo'n vervelia.
Nogmaals, Van Beek, waag het niet om te bellen waarde vriend!
 

gevegt

Well-known member
Gullit en Wijnaldum, dat doet me nog steeds veel pijn.

Nilis dat is een doetje. Bakkali een Mocro en ja jullie hadden kleine dwerg nog, ook zo'n vervelia.
Nogmaals, Van Beek, waag het niet om te bellen waarde vriend!

Morgen maar eens door de Gouden Gids lopen.
 

Batigoal

Well-known member
Lestienne officieel naar PSV en de transfer van Pereiro wordt ook afgerond. Pr?pper zal ook nog wel komen op korte termijn.

Waar Ajax en Feyenoord slapen, is PSV wel effectief op de transfermarkt. Die verlengen dus met twee vingers in de neus de titel.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Lestienne officieel naar PSV en de transfer van Pereiro wordt ook afgerond. Pr?pper zal ook nog wel komen op korte termijn.

Waar Ajax en Feyenoord slapen, is PSV wel effectief op de transfermarkt. Die verlengen dus met twee vingers in de neus de titel.

Slapen? Feyenoord heeft Kuyt en Vejinovic al gehaald. Verder hebben wij geen 50 miljoen aan transferinkomsten tot onze beschikking. Scheelt nogal.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote PSV transfer topic

Tot dusver heeft Feyenoord er Vejinovic en Kuyt bij en is er geen basisspeler vertrokken. Achterin moet er echter wel wat bij, maar dat schijnt Feyenoord zelf ook door te hebben. Alleen lijkt Van Geel nog met vakantie te zijn.

Ajax die heeft defensief Heitinga en Dijks erbij en nog wat middenvelders. Als de zogenaamde toptalenten voorin gaan voetballen, dan zou dat toch wel wat moeten kunnen worden. Daarnaast willen ze geloof ik nog een spits halen.
 

Batigoal

Well-known member
Slapen? Feyenoord heeft Kuyt en Vejinovic al gehaald. Verder hebben wij geen 50 miljoen aan transferinkomsten tot onze beschikking. Scheelt nogal.

Ajax heeft er ook al 3 binnen. PSV kijkt echter wel verder dan de standaard namen.

Dit dus. PSV is naar mijn mening duidelijk versterkt, daar waar Feyenoord en Ajax slechts wat gaten opvangen met niet heel spannende namen.
 

Jozsef

New member
Het grote PSV transfer topic

PSV kan gelijk investeren. Feyenoord niet. Die kunnen pas wat als ze verkopen. Eigenlijk mag je Feyenoord niet vergelijken. Zet daar vorig seizoen de aankopen Guardado en de Jong neer en ze worden ook kampioen.
In Nederland kan je nu eenmaal met wat gerichte, maar kostbare aankopen kampioen worden. Helaas hebben wij die mogelijkheden al heel wat jaren niet meer. Geen excuus, gewoon een constatering.
 

Eresd?g?

Banned
PSV had Gudelj graag gehaald maar Ajax was net iets sneller. Bovendien had Ajax Sinkgraven ook al gehaald. Dus hoezo slapen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan