Het grote PSV transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shayman

New member
Volgens mij is er nooit sprake geweest van 15% voor Feyenoord maar van 15% voor de andere partijen dus ook de speler.
 

vakx2.0

Banned
Er werd steeds geschreven over 15% ... waarvan 7,5% naar speler en 7,5% naar Feyenoord.
Dat klopt dus niet. Het is enkel de opleidingsvergoeding van 600.000 die ze krijgen (en die toch al los stond van die 15%).
 

Batigoal

Well-known member
592773866.jpg


Wijnaldum is vandaag al gepresenteerd bij Newcastle.
 

Shayman

New member
Er werd steeds geschreven over 15% ... waarvan 7,5% naar speler en 7,5% naar Feyenoord.
Dat klopt dus niet. Het is enkel de opleidingsvergoeding van 600.000 die ze krijgen (en die toch al los stond van die 15%).

Dat is toch anders als wat je zei? Je had het over 15% voor Feyenoord wat volgens mij niet veel is genoemd.
 

zwammy

Well-known member
Als er ook interesse van Everton was dan snap ik eerlijk gezegd ook niet waarom hij naar Newcastle is gegaan.
 

Susa

New member
Mooie club voor Wijnaldum en uitdagende competitie.

Het gaat hem wel lukken om wat potjes te breken verwacht ik.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Met een groter stadion dan dat van Feyenoord.

Die heeft nu al zijn periode bij PSV uit zijn geheugen gewist als hij Newcastle gaat vergelijken met Feyenoord. Heeft wel goede ogen en kan snel tellen, St. James Park is maar ietsje groter dan De Kuip.
 

JFK

Well-known member
Die heeft nu al zijn periode bij PSV uit zijn geheugen gewist als hij Newcastle gaat vergelijken met Feyenoord. Heeft wel goede ogen en kan snel tellen, St. James Park is maar ietsje groter dan De Kuip.

Hahaha ja inderdaad! Heeft Wijnaldum ook een bedragje overgemaakt naar de jeugdopleiding van PSV?
 

gevegt

Well-known member
Mooie club voor Wijnaldum en uitdagende competitie.

Het gaat hem wel lukken om wat potjes te breken verwacht ik.
Dat denk ik dus ook. Die jongen heeft heel weloverwogen zijn carri?re tot nu opgebouwd. Hard gewerkt, geen gekke dingen gedaan en op het juiste moment een stapje hoger gedaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan