Het grote PSV transfer topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

SanMark.

Well-known member
@SanMark: geen idee eigenlijk. Nou meen ik me te herinneren dat jij weleens een link deelde van een site waarop alle transfers van alle clubs te vinden waren, weet alleen niet meer welke dat was. Weet jij dat nog?

Nee dat was ik niet. Als ik moet gokken zou ik denken aan een Maasveld of een Joost die de link geplaatst heeft. ( Of Forza AZ)
 

SanMark.

Well-known member
2405231.jpg


Was dat niet het jaar met Patje Kluivert in de spits?

Welk jaar dan wel ?
 

SanMark.

Well-known member
En jij bent waarschijnlijk zwaar ongesteld, duffe doos.
Misschien ooit nog iets nieuwswaardigs of inhoudelijks over voetbal te melden? Nee zeker... je komt hier om andere redenen.

Ik zit niet zo dicht op het nieuws en ik ben niet zo hijgerig om als eerste het nieuws hier op DVK te willen zetten. Ik lees het hier wel.
 

Shayman

New member
Newcastle is natuurlijk nog een grote club maar de laatste jaren is het alleen maar ellende en een kerkhof voor trainers en pluchebekleders. Elk jaar komen en gaan er weer 20 spelers dus hopen voor die jongen dat het nu ophoudt daarmee maar ik verwacht het niet. Er was ook wat interesse van Everton en daar zou ik een stuk enthousiaster over zijn geweest ook al zit je dan op hetzelfde niveau qua financi?le mogelijkheden maar daar is het wel een stuk rustiger.
 

Pascallovic

Well-known member
Newcastle is natuurlijk nog een grote club maar de laatste jaren is het alleen maar ellende en een kerkhof voor trainers en pluchebekleders. Elk jaar komen en gaan er weer 20 spelers dus hopen voor die jongen dat het nu ophoudt daarmee maar ik verwacht het niet. Er was ook wat interesse van Everton en daar zou ik een stuk enthousiaster over zijn geweest ook al zit je dan op hetzelfde niveau qua financi?le mogelijkheden maar daar is het wel een stuk rustiger.
Helemaal mee eens. Op zich is Newcastle een hele mooie club, maar gezien het beleid zou je liever bij een wat rustigere club tekenen.
 

vakx2.0

Banned
Nog een leuk nieuwtje...

PSV hoeft geen doorverkooppercentage af te staan aan Feyenoord na de transfer van Georginio Wijnaldum. De Rotterdammers krijgen slechts een opleidingsvergoeding.
Volgens eerdere berichtgeving zou vijftien procent van de circa twintig miljoen euro waarvoor Wijnaldum van PSV naar Newcastle United verkaste worden verdeeld tussen Feyenoord en de speler zelf. Dit bedrag zou nog bovenop de opleidingsvergoeding komen.

Die afspraak is echter nooit gemaakt. Feyenoord wilde in verband met de financi?le situatie destijds liever meteen cash dan een deel van de mogelijke winst op de speler in de toekomst. Vergelijk je de twee scenario's, dan houdt PSV nu anderhalf miljoen extra over aan de transfer.

Feyenoord heeft nog wel recht op een opleidingsvergoeding, die in het geval van Wijnaldum circa zes ton bedraagt. De 24-jarige Rotterdammer kwam in de zomer van 2011 voor circa vijf miljoen naar Eindhoven en verkaste zaterdag voor het viervoudige naar de Premier League.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan