Zeker.Heel mooi. Die jongen komt er wel.
Ik heb ‘m opgenomen. Ga morgen op mij gemakje er naar kijken.Mooie docu van ESPN over Willy.
Echt de moeite waard. Wat kon die man voetballen!Ik heb ‘m opgenomen. Ga morgen op mij gemakje er naar kijken.
Die had een fantastische traptechniek.Echt de moeite waard. Wat kon die man voetballen!
En overzicht. En snelheid.Die had een fantastische traptechniek.
och dat was ook zo’n superspeler!En overzicht. En snelheid.
Held Edström is natuurlijk ook van de partij.
Nog even en ik neem je een keer mee naar het Philips stadion!och dat was ook zo’n superspeler!
Zo'n superfan als JFK zal toch wel al een keer in het Philips Stadion zijn geweest?Nog even en ik neem je een keer mee naar het Philips stadion!
Hij was de ideale spits, heel kopsterk ( het enige waar Willy niet goed in was ) doelgericht en kon de bal perfect afleggen, waardoor Willy het een stuk makkelijker kreeg om vanuit het middenveld te scoren.Ik ben van 1979, dus heb Skiete Willy enz niet meegemaakt. Van hem heb ik heel veel gelezen en weet ik veel van, maar wat maakte die Edström dan zo goed?
Vast wel, maar de volgende keer mag hij naast me zitten.Zo'n superfan als JFK zal toch wel al een keer in het Philips Stadion zijn geweest?
Die had een fantastische traptechniek.
Je moet wel een echte fan van de club zijn als je met zulke superlatieven over de spelers spreekt.och dat was ook zo’n superspeler!
Onzin, dan ben je gewoon liefhebber en misschien iets over datum.Je moet wel een echte fan van de club zijn als je met zulke superlatieven over de spelers spreekt.
Ik denk toch dat laatste.Onzin, dan ben je gewoon liefhebber en misschien iets over datum.
Aan de andere kant zou je ook zomaar gelijk kunnen hebben.
Of JFK zit weer eens aan de zuip, dat kan ook.
Eerlijk gezegd, ik ook.Ik denk toch dat laatste.