Het grote PSV nieuws topic

BlauwVinger

Well-known member
Ik associeer Ralf Edström met Bent Schmidt-Hansen. In mijn beleving vormden zij één van de koningskoppels die PSV voort heeft gebracht.
 

stc

Well-known member
Eigenlijk zou er nog een verdediger moeten bijkomen nu Viergever waarschijnlijk nog vertrekt naar een andere club. Ook op het middenveld zou er nog een versterking kunnen komen. Mauro Junior en Thomas zijn niet de beste opties voor het middenveld.

Aanvallend zit het wel goed.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Eigenlijk zou er nog een verdediger moeten bijkomen nu Viergever waarschijnlijk nog vertrekt naar een andere club. Ook op het middenveld zou er nog een versterking kunnen komen. Mauro Junior en Thomas zijn niet de beste opties voor het middenveld.

Aanvallend zit het wel goed.

Obispo, Teze, Luckassen en Mauro Junior heb je nog voor de achterhoede toch?
 
D

Deleted member 2709

Guest
Mauro Junior is geen verdediger, Luckassen heeft zichzelf onmogelijk gemaakt vorig jaar.

Max/Mwene
Boscagli/Obispo
Ramalho/Teze
Mwene/Teze

Zijn de enige serieuze opties, waarbij ik Mwene niet eens een serieuze optie vind maar dat terzijde.
Sambo evt. voor RB maar die is zwaar geblesseerd. Thomas heeft ook wel eens RB gespeeld en deed dat niet eens zo beroerd, die optie maar weer eens van stal halen?
 
D

Deleted member 2709

Guest
PSV verhuurd Luckassen aan 1 of ander Turks clubje voor 2 jaar (tot einde contract dus).
Vorig jaar werd het contract verlengd zodat hij nog verhuurd kon worden aan Anderlecht om hem deze zomer te verkopen, waanzinbeleid.
 

Batigoal

Well-known member
Knappe deal. Blijft toch bijzonder dat hij bij PSV speelt en het zo naar zijn zin heeft dat hij er voorlopig ook blijft.
 

JMD

Well-known member
Knappe deal. Blijft toch bijzonder dat hij bij PSV speelt en het zo naar zijn zin heeft dat hij er voorlopig ook blijft.
Nou dat dus. Ik had echt verwacht dat die na 1-2 jaar, als hij het plezier weer in voetbal terug zou hebben, weer naar type club als Bayern zou gaan... Je kan moeilijk ontkennen dat hij dat niveau niet heeft.
 
D

Deleted member 2709

Guest
Hij heeft het hier naar zijn zin en zal heus wel een gelimiteerde transfersom hebben afgesproken, bv als PSV de CL weer niet haalt dat hij voor een vriendenprijsje weg mag.
En ik denk nou niet dat hij bij een Bayern of ManCity in de basis zou staan hoor.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Vooropgesteld dat Gotze voor PSV een fantastische speler is en jullie je inderdaad flink in de handen mogen wrijven dat hij blijft, komt hij natuurlijk wel tekort voor de absolute top. Hij heeft het niet voor niets niet gered bij Bayern. En ook zijn tweede periode bij Dortmund was bepaald geen succes en was hij vooral bankzitter.
 
Bovenaan