Het grote PSV nieuws topic

JMD

Well-known member
Zonder PSV goed te praten (zeker niet, want kan me helemaal vinden in wat hierboven gezegd wordt) denk ik ook dat meespeelde dat het tegen een Turkse tegenstander was. Er mag geen uitpubliek zijn bij de Europese duels in de voorronde, maar door het grote contingent mensen met Turkse achtergrond in NL was het heel makkelijk voor hen om aan kaartjes te komen.

Ongetwijfeld zullen er ook Denen op de tribune zitten komende dinsdag (er wonen ook wel wat Denen in NL), maar kan me voorstellen dat die zich anders gedragen dan Turken.

En let op, ik praat niks goed, erger me ook dood aan iedereen die agressief is/meent te moeten zijn in het stadion.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zonder PSV goed te praten (zeker niet, want kan me helemaal vinden in wat hierboven gezegd wordt) denk ik ook dat meespeelde dat het tegen een Turkse tegenstander was. Er mag geen uitpubliek zijn bij de Europese duels in de voorronde, maar door het grote contingent mensen met Turkse achtergrond in NL was het heel makkelijk voor hen om aan kaartjes te komen.

Ongetwijfeld zullen er ook Denen op de tribune zitten komende dinsdag (er wonen ook wel wat Denen in NL), maar kan me voorstellen dat die zich anders gedragen dan Turken.

En let op, ik praat niks goed, erger me ook dood aan iedereen die agressief is/meent te moeten zijn in het stadion.
Dat is natuurlijk ook zo. Met Turkse (en ook Poolse) tegenstanders is de kans dat er gedoe op de tribune ontstaat altijd een stuk groter. Maar wat ik dus hoorde was dat die gastjes ruzie aan het zoeken waren met andere PSV-fans. En pas bij die goal van Galatasaray achter die Turken aan gingen. Da's op zich wel een nieuwe dimensie die ik ook al bij Feyenoord geconstateerd had. Maar die sukkels die dus uit zijn op ruzie met wie dan ook, heb je inmiddels ook bij PSV.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Zonder PSV goed te praten (zeker niet, want kan me helemaal vinden in wat hierboven gezegd wordt) denk ik ook dat meespeelde dat het tegen een Turkse tegenstander was. Er mag geen uitpubliek zijn bij de Europese duels in de voorronde, maar door het grote contingent mensen met Turkse achtergrond in NL was het heel makkelijk voor hen om aan kaartjes te komen.

Ongetwijfeld zullen er ook Denen op de tribune zitten komende dinsdag (er wonen ook wel wat Denen in NL), maar kan me voorstellen dat die zich anders gedragen dan Turken.

En let op, ik praat niks goed, erger me ook dood aan iedereen die agressief is/meent te moeten zijn in het stadion.
Racist.
 

JMD

Well-known member
Ihattaren is buiten de selectie gezet. Er is irritatie over zijn ziekmelding en daarna reis naar Monaco.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ihattaren is buiten de selectie gezet. Er is irritatie over zijn ziekmelding en daarna reis naar Monaco.
Lijkt me verstandig voor alle partijen als ze uit elkaar gaan. Dan zien we hem over een paar jaar nog even bij Utrecht of Vitesse aan ploeteren, om daarna in de vergetelheid te raken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Lijkt me verstandig voor alle partijen als ze uit elkaar gaan. Dan zien we hem over een paar jaar nog even bij Utrecht of Vitesse aan ploeteren, om daarna in de vergetelheid te raken.

Naar Turkije lijkt mij ook wel mooi en een zandbakje pakken.
 

JMD

Well-known member
Lijkt me verstandig voor alle partijen als ze uit elkaar gaan. Dan zien we hem over een paar jaar nog even bij Utrecht of Vitesse aan ploeteren, om daarna in de vergetelheid te raken.
Jep. Net als Bakkali, Aissati enz...

Eigenlijk is alleen Labyad weer teruggekomen in NL op minimaal hetzelfde niveau als waar hij vertrok, maar dat kostte ook wel een omweg via Utrecht.

Met terugwerkende kracht moet je diep respect krijgen voor Ibi Afellay, die liet zijn hoofd nooit gek maken en bleef lang bij PSV. Barcelona bracht niet wat verwacht (maar dat was ook het extreem goede Barcelona), maar had ook pech met blessures.
Pas daarna werd hij vervelend (van wat ik begreep), maar bleef dus aan het begin van zijn carriere lang bij PSV.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jep. Net als Bakkali, Aissati enz...

Eigenlijk is alleen Labyad weer teruggekomen in NL op minimaal hetzelfde niveau als waar hij vertrok, maar dat kostte ook wel een omweg via Utrecht.

Met terugwerkende kracht moet je diep respect krijgen voor Ibi Afellay, die liet zijn hoofd nooit gek maken en bleef lang bij PSV. Barcelona bracht niet wat verwacht (maar dat was ook het extreem goede Barcelona), maar had ook pech met blessures.
Pas daarna werd hij vervelend (van wat ik begreep), maar bleef dus aan het begin van zijn carriere lang bij PSV.
Jep. En als je Afellay nu ook als analist hoort, dan blijkt ook wel dat hij het meest verstandig is. Hij brandt al die gastjes die het hoog in hun bol hebben ook allemaal af.
 

JMD

Well-known member
Jep. En als je Afellay nu ook als analist hoort, dan blijkt ook wel dat hij het meest verstandig is. Hij brandt al die gastjes die het hoog in hun bol hebben ook allemaal af.
Klopt. Eigenlijk zou hij die gasten onder hun hoede moeten nemen, en niet alleen van PSV, maar ook van andere clubs.
Aanzien is heel belangrijk bij Marokkanen, en hij zal hoog in aanzien staan, heeft toch bij Barcelona gespeeld, 4x kampioen geweest, meer dan 50 interlands, selectie WK2010 enz...

Ook bij Ihattaren leek het goed te zitten, broers die op hem letten enz, maar het is toch ergens fout gegaan, en het zal mij niks verbazen als het overlijden van zijn vader flinke invloed heeft gehad.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Klopt. Eigenlijk zou hij die gasten onder hun hoede moeten nemen, en niet alleen van PSV, maar ook van andere clubs.
Aanzien is heel belangrijk bij Marokkanen, en hij zal hoog in aanzien staan, heeft toch bij Barcelona gespeeld, 4x kampioen geweest, meer dan 50 interlands, selectie WK2010 enz...

Ook bij Ihattaren leek het goed te zitten, broers die op hem letten enz, maar het is toch ergens fout gegaan, en het zal mij niks verbazen als het overlijden van zijn vader flinke invloed heeft gehad.
Zou inderdaad niet verkeerd zijn. Lijkt me een stuk verstandiger dan al die op geld beluste zaakwaarnemers.

Ah, dat wist ik niet van Ihattaren. Zou inderdaad wel een verklaring kunnen zijn.
 

gevegt

Well-known member
Zou inderdaad niet verkeerd zijn. Lijkt me een stuk verstandiger dan al die op geld beluste zaakwaarnemers.

Ah, dat wist ik niet van Ihattaren. Zou inderdaad wel een verklaring kunnen zijn.
Daar geloof ik niet meer in.
Hij had zich ziek gemeld en gaat, zonder de club in te lichten, met zijn zaakwaarnemer op reis.
Dat doe je gewoon niet.
 
D

Deleted member 2709

Guest
Ihattaren is al van kleins af aan bij PSV een lastig jochie geweest die van ene incident in het andere liep en dat is alleen maar erger geworden. Mart vd Heuvel lichtte nog een stukje van de sluier op een tijdje terug, ze zijn al vanaf zijn 12e of 13e er mee bezig. Memphis was ook zo, maar dat is nog soort van goed gekomen (was in elk geval op voetbal gebied wel een prof die er alles voor deed, naast het veld.. tja).

Los van alles vind ik Ihattaren al vanaf het begin een overschatte voetballer die veel te veel speelde onder van Bommel in dat eerste halve jaar waardoor er een enorme hype ontstond alsof hij het grootste talent ooit bij PSV was, terwijl hij 0 goals en 0 assists had.
De twee jaar daarna werd hij door de critici de beste speler van PSV genoemd, het sloeg echt nergens op, maar hij ging er zelf blijkbaar nog in geloven ook.
 

stc

Well-known member
Het niet nakomen van afspraken heeft natuurlijk consequenties. Ben benieuwd hoe het nu verder gaat met de heer Ihattaren. Ik denk dat voor beide partijen het best is om uit elkaar de gaan.
 
D

Deleted member 2709

Guest
Sambo heeft een afgescheurde kruisband en zal lang uit de roulatie zijn. Hij stond net op het punt om ofwel verkocht te worden aan Sassuolo ofwel verhuurd te worden aan een Eredivisieclub (Twente en AZ hadden interesse maar zagen er toch van af).
 
D

Deleted member 2709

Guest
Wat doe je in een PSV sectie als je dat niet weet?

Rechtsback, aanvoerder van Jong PSV.
 
Bovenaan