Het grote PSV nieuws topic

gevegt

Well-known member
Met dank aan de idioten die hun seizoenkaart hebben verkocht aan fans van Galatasaray, heeft PSV een boete van 1500 euro gekregen vanwege de opstootjes die er zijn geweest.
 

stc

Well-known member
Met dank aan de idioten die hun seizoenkaart hebben verkocht aan fans van Galatasaray, heeft PSV een boete van 1500 euro gekregen vanwege de opstootjes die er zijn geweest.

Er blijven dinsdag a.s. ook 2 vakken (G en H) leeg. Al is vak G relatief niet zo groot t.o.v vak H.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hoorde van een bekende van me dat haar zoon helemaal verbouwereerd terugkwam van die wedstrijd. Hij zat tussen de harde kern. En daar liepen dus allemaal gastjes tussen die de hele wedstrijd met de rug naar het veld stonden, op zoek naar ruzie met wie daar ook voor in was. Hele agressieve sfeer.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Los van welk voetbalstadion, moeten ze echt dit soort uitschot zien te verbannen. Ze jagen de normale voetbalsupporters op die manier het stadion uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

zwammy

Well-known member
Hoorde van een bekende van me dat haar zoon helemaal verbouwereerd terugkwam van die wedstrijd. Hij zat tussen de harde kern. En daar liepen dus allemaal gastjes tussen die de hele wedstrijd met de rug naar het veld stonden, op zoek naar ruzie met wie daar ook voor in was. Hele agressieve sfeer.
Klopt, de jongere garde van PSV is idd een stuk anders. Zijn ook flink bezig met de bosgevechten. Een stuk anders dan de ouderen. Nieuwe generatiekloof zeg maar.
 

zwammy

Well-known member
Ja, de tijd veranderd ook. Zul je op het werk ook wel meemaken lijkt me. Voetbal blijkt toch een afspiegeling te zijn van de maatschappij.
 
D

Deleted member 2709

Guest
Mijn laatste wedstrijd in het stadion in Nederland was PSV-Lyon in 2005 ofzo, daar werd ik totaal onterecht door de ME neergeslagen na de wedstrijd omdat ze dachten dat ik een relschopper was maar ik deed helemaal niks behalve rennen en proberen de laatste trein te halen (niet gelukt).
Was niet het 1e incident. Sindsdien ben ik er wel klaar mee, zowel met mijn mede supporters als met de handhaving.

Wel wedstrijden in het buitenland bezocht (Spanje, Griekenland, Engeland, Duitsland), nooit een probleem gehad.
 

stc

Well-known member
Ik moet wel zeggen dat ik een verschil merk wanneer PSV Europees speelt of voor de competitie qua sfeer en beleving.

Vind het altijd jammer dat er gevochten wordt, waardoor andere mensen de dupe worden van dit gedrag.

Aan de andere kant weet ik niet of PSV van te voren checked via de diverse kanalen of er kaarten zijn doorverkocht.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Bovenaan