Ryan Thomas is zwaar geblesseerd geraakt aldus Stef de Bont (VI-verslaggever). Thomas ligt er 'naar eigen zeggen' heel lang uit.
Dat lijkt mij nogal logisch:cab:Als een speler zelf wat verklapt over zijn privacy mag het privacytechnisch dus wel.
Als een speler zelf wat verklapt over zijn privacy mag het privacytechnisch dus wel.
De komende week op zoek naar een extra middenvelder? Ramselaar zat gisteren op de tribune, dus die zal ook nog vertrekken indien de mogelijkheid zich zal voordoen.
"Slechts" 18 man op de bank? Ik vind dat best veel.
Die zat op de tribune omdat PSV 21 man mee had en in Europa (anders dan in de eredivisie) slechts 18 man op de bank mogen zitten.
En met bijna elke week een dubbel programma tot kerstmis gaat de kwaliteit van je bank ook deels bepalen hoe je er met de jaarwisseling voorstaat.
Huh, die opmerking snap ik niet.
Ik citeer wat Thomas zelf gezegd heeft tegen De Bont.
Dat lijkt mij nogal logisch:cab:
Aha, dat is de eerste keer dat ik hier van hoor.Clubs mogen geen uitspraken meer doen over de duur, ernst of inhoud van de blessure i.v.m. de nieuwe privacy wetgeving.
https://sportnieuws.nl/voetbal/is-waarom-nieuwe-privacywet-minder-blessures-gaat-horen/
Ja, een speler mag dus zelf wel 'spelen met zijn priv?'.
Aha, dat is de eerste keer dat ik hier van hoor.
Dus als bekend wordt dat speler X geblesseerd is dan weten wij als supporters dus niet (tenzij de speler zelf openheid geeft) w?t hij heeft en hoe lang het gaat duren. Hij kan er dan een week later weer bij zijn, maar ook een jaar eruit liggen.
Overigens was het me nog niet opgevallen deze zomer dat dit soort info niet meer gegeven wordt. Vind het overigens een beetje vreemd, maar die hele privacywet brengt wel meer in mijn optiek ongewenste dingen mee (zoals bijvoorbeeld dat scholen niet zomaar meer de geslaagden bekend mogen maken op hun site...).
Aha, dat is de eerste keer dat ik hier van hoor.
Dus als bekend wordt dat speler X geblesseerd is dan weten wij als supporters dus niet (tenzij de speler zelf openheid geeft) w?t hij heeft en hoe lang het gaat duren. Hij kan er dan een week later weer bij zijn, maar ook een jaar eruit liggen.
Overigens was het me nog niet opgevallen deze zomer dat dit soort info niet meer gegeven wordt. Vind het overigens een beetje vreemd, maar die hele privacywet brengt wel meer in mijn optiek ongewenste dingen mee (zoals bijvoorbeeld dat scholen niet zomaar meer de geslaagden bekend mogen maken op hun site...).
Ik denk dat de romp van de regeling in de hedendaagse tijd (denk aan Facebook en Google) heel nuttig is, maar inderdaad soms doordraaft. Je ziet het in de financiele dienstverlening ook. De eisen van de privacywetgeving zijn tegengesteld met de eisen van 'ken uw klant principe' en 'wet ter voorkoming van witwassing'.
Nee hoor dat valt mee want de overige wetgeving bijt niet. .
Als het juridisch noodzakelijk is meer informatie over een persoon te verzamelen mag dat gewoon als het doel helder is. De regelgeving is vooral ook bedoeld voor bewustwording voor personen en deze meer rechten te geven wat er met hun gegevens gebeurd.
En daarnaast zal profiling veel moeilijker worden
Waarom is dat ongewenst dan?
Kun je dat toelichten?
Je moet vooral veel om toestemming vragen. Ook als mensen redelijkerwijs hadden kunnen bedenken dat deze informatie nodig is.