Het grote PSV nieuws topic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Een groep PSV-hooligans kondigde vrijdag via sociale media een tegenactie aan als reactie op KOZP. “Mocht er op 17 november een protest zijn in Eindhoven, dan kan de demonstratiegroep een bezoekje verwachten van de harde kern van PSV”, viel er te lezen op Facebook.

Dit is dus ook zeker gebeurd: https://www.ed.nl/eindhoven/grimmig...n-eindhoven-zes-mensen-aangehouden~a217f67e0/

En om eerlijk te zijn, vind ik 't best goed dat ze dit hebben gedaan.

Waarom vind jij dit goed? Ik vind het namelijk helemaal niet goed. Er stonden daar in totaal 18 mensen, voornamelijk vrouwen, met bordjes in hun handen zwijgzaam te protesteren en een heel peloton politie omheen. De groep hooligans bestond uit een mannetje of 100. Die hebben zich vervolgens in het bijzijn van duizenden kinderen en ouders laten verleiden tot het roepen van de ene racistische en seksistische kreet na de andere, om vervolgens met de nodige agressiviteit zich richting de 18 demonstranten te bewegen. Met als gevolg dat ouders en jonge kinderen moesten vluchten. Ik begin me dan af te vragen in hoeverre je dan met elkaar bezig bent om een kinderfeest vooral gezellig te houden.
 
Laatst bewerkt:

zwammy

Well-known member
Waarom vind jij dit goed? Ik vind het namelijk helemaal niet goed. Er stonden daar in totaal 18 mensen, voornamelijk vrouwen, met bordjes in hun handen zwijgzaam te protesteren en een heel peloton politie omheen. De groep hooligans bestond uit een mannetje of 100. Die hebben zich vervolgens in het bijzijn van duizenden kinderen en ouders laten verlijden tot het roepen van de ene racistische en seksistische kreet na de andere, om vervolgens met de nodige agressiviteit zich richting de 18 demonstranten te bewegen. Met als gevolg dat ouders en jonge kinderen moesten vluchten. Ik begin me dan af te vragen in hoeverre je dan met elkaar bezig bent om een kinderfeest vooral gezellig te houden.

+1

Had ervoor gezorgd dat de kinderen geen last hadden van de groep en had ze daarna gewoon genegeerd.
 

RickPSV

Active member
Waarom vind jij dit goed? Ik vind het namelijk helemaal niet goed. Er stonden daar in totaal 18 mensen, voornamelijk vrouwen, met bordjes in hun handen zwijgzaam te protesteren en een heel peloton politie omheen. De groep hooligans bestond uit een mannetje of 100. Die hebben zich vervolgens in het bijzijn van duizenden kinderen en ouders laten verlijden tot het roepen van de ene racistische en seksistische kreet na de andere, om vervolgens met de nodige agressiviteit zich richting de 18 demonstranten te bewegen. Met als gevolg dat ouders en jonge kinderen moesten vluchten. Ik begin me dan af te vragen in hoeverre je dan met elkaar bezig bent om een kinderfeest vooral gezellig te houden.


Persoonlijk vind ik het ook dat niemand eigenlijk het zo uit de hand moet laten lopen. Maar ik vind het nog erger dat dit allemaal bij de kinderen gebeurt, zowel het demonstreren als het bestormen. Ik hoop alleen dat hier een seintje mee is afgegeven. Ik bedoelde niet letterlijk dat het goed was, dat zei ik een beetje in mijn frustratie vanmiddag.
 
Laatst bewerkt:

Pascallovic

Well-known member
Persoonlijk vind ik het ook dat niemand eigenlijk het zo uit de hand moet laten lopen. Maar ik vind het nog erger dat dit allemaal bij de kinderen gebeurt, zowel het demonstreren als het bestormen. Ik hoop alleen dat hier een seintje mee is afgegeven.
Met een bestorming geef je alleen een verkeerd signaal af, dus wat daar goed aan is ontgaat mij. Lokt voor de toekomst alleen maar een tegenreactie uit.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Persoonlijk vind ik het ook dat niemand eigenlijk het zo uit de hand moet laten lopen. Maar ik vind het nog erger dat dit allemaal bij de kinderen gebeurt, zowel het demonstreren als het bestormen. Ik hoop alleen dat hier een seintje mee is afgegeven. Ik bedoelde niet letterlijk dat het goed was, dat zei ik een beetje in mijn frustratie vanmiddag.

:duim:

Helemaal mee eens.
 

RickPSV

Active member
Blijft nog steeds dat deel staan van dat 'seintje'. Welk seintje is afgegeven waar we wat aan kunnen hebben voor de toekomst?

Ik ben van mening dat zulke dingen altijd wel een seintje geven aan hogere partijen. Maar we moeten zien en afwachten wat 't brengt...
 

Batigoal

Well-known member
Persoonlijk vind ik het ook dat niemand eigenlijk het zo uit de hand moet laten lopen. Maar ik vind het nog erger dat dit allemaal bij de kinderen gebeurt, zowel het demonstreren als het bestormen. Ik hoop alleen dat hier een seintje mee is afgegeven. Ik bedoelde niet letterlijk dat het goed was, dat zei ik een beetje in mijn frustratie vanmiddag.

Dat seintje is wel overgekomen. Zowel voor- als tegenstanders hebben met hun stomme gedoe kinderen aan het huilen gemaakt. Wat voor vent ben je dan zeg.
 

zwammy

Well-known member
Er is al een doneeractie gestart voor de aangehouden personen gisteren in Eindhoven.

gevegt, niet vergeten te storten h? :duim:
 

zwammy

Well-known member
3c76c621b49d5c9a63f35ef5ffdabe39.jpg


:duim:
 
Bovenaan