Het grote PSV nieuws topic

gevegt

Well-known member
Dat spelers van top tot teen gesponsord zijn en dat soms niet eens alle spelers met dezelfde sponsoren op de kleding rondlopen.

Je zag mijn cynisme van de laatste post dus niet?

Het idee van rouleren vind ik echt niet zo slecht. Vooral als je voor Europese wedstrijden internationale sponsoren kunt strikken.
 

Batigoal

Well-known member
In Frankrijk gooien ze tijdens bekerwedstrijden de shirts vol met sponsoren. Lijkt me prima om dat hier ook te doen.
 

ALenstra

Well-known member
Volgens mij wel. Mij valt op dat clubs dan andere shirtsponsors hebben. Waarschijnlijk sponsors die door de voetbalbond aangesteld zijn.
 

gevegt

Well-known member
Eeuwig jammer dat dit soort verrassingen tegenwoordig gewoon niet meer mogelijk zijn. Zelfs al zou je als NL ploeg Barcelona/Real/Bayern in een heenduel verslaan, dan maken die dat in de return met 2 vingers in de neus goed.

Het was toen geen verrassing. We waren toen gewoon veel beter. Op Jan na, die had dat laatste schot normaal gesproken gewoon klemvast gehad.
 

Mario

Well-known member
En het Nederlandse voetbal was destijds ook best wel kwalitatief hoog, met 9 Europese finales tussen 1969 - 1981.
 

gevegt

Well-known member
Individuele prijzen zeggen me niet zoveel... Het enige wat telt is dat we met de Schaal op het Stadhuisplein komen te staan...
Arias was dus de beste speler. Dat is niet alleen mooi en terecht, maar doet zijn transferwaarde ook stijgen. Dat moet jou toch aanspreken.
 
Bovenaan