Het grote PSV nieuws topic

JMD

Well-known member
Marcel Brands schijnt de laatst overgebleven kandidaat te zijn om bij Everton 'director of football' te worden...
 

JMD

Well-known member
Dat je gewoon een ekte PSVer niets gunt.
Mario, Magikan e.d. zijn ook ekte PSVers, die maakt het weinig uit, en vinden ook dat je moet kunnen voorspellen zonder dat de stand geupdate is.

Spijker op zn kop. Waarom ben ik niet eens verbaasd meer?
Zoals zo vaker heb je weer totaal geen idee waar dit over ging... Waarom antwoord je overigens hier wel op gevegt, maar als hij moeilijke vragen stelt en het je niet bevalt duik je weg?
 

vakx2.0

Banned
Mario, Magikan e.d. zijn ook ekte PSVers, die maakt het weinig uit, en vinden ook dat je moet kunnen voorspellen zonder dat de stand geupdate is.


Zoals zo vaker heb je weer totaal geen idee waar dit over ging... Waarom antwoord je overigens hier wel op gevegt, maar als hij moeilijke vragen stelt en het je niet bevalt duik je weg?

Ik dook niet weg, leugenaar. Het hele topic daar staat vol feiten, links, quotes en tegenmeningen van me.

Met gevegt was het leuk discussi?ren . Jij bent liever bezig me op een berg lijken te fantaseren, me nepquotes in de mond te leggen of me vals te beschuldigen mbt vorig seizoen.

En als we jou vragen om zaken van 2 kanten te bekijken, ontwijk je de vraag drie weken lang. En eis je excuses... wat n ontzettende eikel ben je geworden. Je hoeft niet meer uit de kast te komen: het is wel duidelijk waar je voorkeur ligt. Al lang.
 
Laatst bewerkt:

gevegt

Well-known member
Mario, Magikan e.d. zijn ook ekte PSVers, die maakt het weinig uit, en vinden ook dat je moet kunnen voorspellen zonder dat de stand geupdate is.


Zoals zo vaker heb je weer totaal geen idee waar dit over ging... Waarom antwoord je overigens hier wel op gevegt, maar als hij moeilijke vragen stelt en het je niet bevalt duik je weg?

Als zelfs jij de onderliggende humor begrijpt, dan moet het eigenlijk toch voor iedereen duidelijk zijn.
 

gevegt

Well-known member
Het is vandaag precies dertig jaar geleden dat Linskens met een snoeihard schot in de rechterbovenhoek Real Madrid naar de vaantjes hielp.
 

vakx2.0

Banned
Ik heb zowel PSV als Real Madrid in m'n geboortedorp zien trainen dat jaar. Op nauwelijks 2 km uit elkaar. Voortdurend heen en weer gefietst tussen 'El Butro' en Sanchez enerzijds, en Gullit, Van Aerle, Linskens, Van Breukelen, Lerby, etc. op het andere veld. 1988. Een jaar om nooit meer te vergeten.
 

Ska P 187

Well-known member
Ik won in dat jaar nog een weddenschap met mijn favoriete oom op Nederland Duitsland. Op de laatste dag van de herfstvakantie zelfde jaar verongelukte hij doordat de buschauffeur in slaap viel.
Terugkijkend denk ik dat mijn leven heel anders was gelopen mocht.., fuckzooi.
Ach ja sorry voor de offtopic, het was een mooi voetbaljaar op zeker!
En uiteindelijk heb ik weinig te klagen.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Ik heb zowel PSV als Real Madrid in m'n geboortedorp zien trainen dat jaar. Op nauwelijks 2 km uit elkaar. Voortdurend heen en weer gefietst tussen 'El Butro' en Sanchez enerzijds, en Gullit, Van Aerle, Linskens, Van Breukelen, Lerby, etc. op het andere veld. 1988. Een jaar om nooit meer te vergeten.

Eens. Mijn eerste seizoen dat ik 'echt' meemaakte (ik was 8) was direct een topper... Het kon (en werd) daarna alleen nog maar minder.:)
 

Mario

Well-known member
Eerst Bordeaux, daarna Madrid en ook nog eens Benfica. Wel allemaal gelijke spelen, maar wat maakt het uit? Allemaal topploegen destijds. Tussendoor dat verhaal rond Koeman met zijn doodschop uitspraak, en het succesvol aanvechten van de schorsing. Zonder die EC winst had je nog maar moeten afvragen of Romario dan was gekomen.

Sowieso een mooi jaar voor het NL voetbal, met een Europese finaleplek voor Ajax en die beroemde zomer. Zeker als je kijkt waar we nu staan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote PSV nieuws topic

Voor de berekende voetbalfan, een berekende voetbalclub.
 

vakx2.0

Banned
Mn zoon heeft gisteren een vol uur met Toon Gerbrands gesproken.,

Ik kan helaas nergens over uitweiden, maar er was veel nieuws!
 
Bovenaan