gevegt
Well-known member
En waarom moet mij dat aanspreken?
Omdat je nooit de tussenstand meer bijwerkt.
En waarom moet mij dat aanspreken?
Omdat je nooit de tussenstand meer bijwerkt.
wat heeft d?t er nou mee te maken??
Dat je gewoon een ekte PSVer niets gunt.
Mario, Magikan e.d. zijn ook ekte PSVers, die maakt het weinig uit, en vinden ook dat je moet kunnen voorspellen zonder dat de stand geupdate is.Dat je gewoon een ekte PSVer niets gunt.
Zoals zo vaker heb je weer totaal geen idee waar dit over ging... Waarom antwoord je overigens hier wel op gevegt, maar als hij moeilijke vragen stelt en het je niet bevalt duik je weg?Spijker op zn kop. Waarom ben ik niet eens verbaasd meer?
Mario, Magikan e.d. zijn ook ekte PSVers, die maakt het weinig uit, en vinden ook dat je moet kunnen voorspellen zonder dat de stand geupdate is.
Zoals zo vaker heb je weer totaal geen idee waar dit over ging... Waarom antwoord je overigens hier wel op gevegt, maar als hij moeilijke vragen stelt en het je niet bevalt duik je weg?
Mario, Magikan e.d. zijn ook ekte PSVers, die maakt het weinig uit, en vinden ook dat je moet kunnen voorspellen zonder dat de stand geupdate is.
Zoals zo vaker heb je weer totaal geen idee waar dit over ging... Waarom antwoord je overigens hier wel op gevegt, maar als hij moeilijke vragen stelt en het je niet bevalt duik je weg?
Het is vandaag precies dertig jaar geleden dat Linskens met een snoeihard schot in de rechterbovenhoek Real Madrid naar de vaantjes hielp.
Ik heb zowel PSV als Real Madrid in m'n geboortedorp zien trainen dat jaar. Op nauwelijks 2 km uit elkaar. Voortdurend heen en weer gefietst tussen 'El Butro' en Sanchez enerzijds, en Gullit, Van Aerle, Linskens, Van Breukelen, Lerby, etc. op het andere veld. 1988. Een jaar om nooit meer te vergeten.
Voor de berekende voetbalfan, een berekende voetbalclub.
Zelfs in de top jaren was het niet overtuigend.