Het grote PSV nieuws topic

gevegt

Well-known member
Zeker alleen maar zware astma pati?nten contracteren.
:duim:
Zelf ben ik al buitenadem als ik zes kratjes bier tegelijk naar binnen haal. Mocht Sky sponsor worden sta ik volgend seizoen gewoon weer in de aanval!
 

stc

Well-known member
Wat ook tot de mogelijkheden behoort is om brainport Eindhoven op het shirt te zetten om zo de metropoolregio te promoten. De bedrijven in de brainport leggen dan een x bedrag in naar grootte. Bekende bedrijven zoals ASML, VDL en Philips behoren tot de brainport.
 

zwammy

Well-known member
Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat de regio Eindhoven op de kaart gezet moet worden qua kenniscentrum met de Brainport en de HTC
 

vakx2.0

Banned
Ander PSV nieuws. De allereerste E-interland ooit ging tussen Nederland en Engeland. De Engelse jongen is wereldkampioen en had tot vandaag nooit een wedstrijd verloren. Namens Nederland mocht de PSV E-sporter de strijd aangaan. En hij won. Waarmee de eerste E-interland ooit in winst voor Oranje is afgesloten.

Nee, het is geen voetbal. Maar dat is ASML ook niet. :) Toch leuk nieuws.
 

SanMark.

Well-known member
Wat ook tot de mogelijkheden behoort is om brainport Eindhoven op het shirt te zetten om zo de metropoolregio te promoten. De bedrijven in de brainport leggen dan een x bedrag in naar grootte. Bekende bedrijven zoals ASML, VDL en Philips behoren tot de brainport.

Wat je bij amateurclubs ziet. Een sponsorcollectief.
 

vakx2.0

Banned
Al staat Bakkerij ' Stoepje op het shirt... des te groter is de lol als we WEER kampioen worden, hahaha.
 

SanMark.

Well-known member
Aan zoiets kan je denken mocht er geen sponsor gevonden worden.

Je ziet het vooral in dorpen terug waar 1 hoofdsponsor niet het gevraagde bedrag op wil hoesten. Door zulke collectieven komt er meestal nog een stuk meer binnen ook.
 

gevegt

Well-known member
Het is niet eens zo'n gek idee. Een aantal sponsoren die op het shirt rouleren.
Dan kun je ook nog per wedstrijd de prijs bepalen.
 

SanMark.

Well-known member
Het is niet eens zo'n gek idee. Een aantal sponsoren die op het shirt rouleren.
Dan kun je ook nog per wedstrijd de prijs bepalen.

Meestal staat er dan ook een afkorting naar het sponsorcollectief op het shirt. Die verwijst dan naar alle sponsoren.
 
Bovenaan