Het grote PSV nieuws topic

vakx2.0

Banned
Er staat een redelijk grote fout in dat bericht. Philips richt zich juist steeds minder op de consument, maar steeds meer op de zorg.

Verder hoop ik dat Timmer het niet alleen bij woorden laat, maar ook zijn invloed laat gelden.

Ook een lekkere is deze... oef.

Alleen al ??n door ASML gemaakt apparaat kost meer dan de waarde van een complete jaarbegroting van PSV.
 

vakx2.0

Banned
Wat klopt daar niet aan?

Klopt. Maar ik vond 'm pijnlijk duidelijk maken dat we daar dus inderdaad niks van hoeven te verwachten. Begint een beetje op Feyenoord met Rotterdam te lijken... omgeven door de cr?me de la cr?me van het Nederlandse bedrijfsleven, maar geen aansprekende shirtsponsor kunnen vinden.
 

zwammy

Well-known member
Het zijn gewoon bedrijven die niets met de eredivisie te maken hebben. Vergeleken met de groei die Eindhoven nu doormaakt door Brainport is PSV gewoon een kleine speler in de stad tegenwoordig. Hoef je je ook niet voor te schamen. VDL omzet 5049 miljoen. Asml omzet 9 miljard. Brainport levert 410.000 banen, dat is allemaal veel te groot. Daarom zit je nu ook met energie direct te kijken.
 

gevegt

Well-known member
Klopt. Maar ik vond 'm pijnlijk duidelijk maken dat we daar dus inderdaad niks van hoeven te verwachten. Begint een beetje op Feyenoord met Rotterdam te lijken... omgeven door de cr?me de la cr?me van het Nederlandse bedrijfsleven, maar geen aansprekende shirtsponsor kunnen vinden.

Ook ASML heeft geen enkele band met de consument. Wel hebben ze een soort ereschuld omdat ze uit Philips zijn ontstaan. Die lossen ze nu in door VIP rooms en een paar andere kleine sponsoring.
 

gevegt

Well-known member
Het zijn gewoon bedrijven die niets met de eredivisie te maken hebben. Vergeleken met de groei die Eindhoven nu doormaakt door Brainport is PSV gewoon een kleine speler in de stad tegenwoordig. Hoef je je ook niet voor te schamen. VDL omzet 5049 miljoen. Asml omzet 9 miljard. Brainport levert 410.000 banen, dat is allemaal veel te groot. Daarom zit je nu ook met energie direct te kijken.

Je moet dan ook zoeken naar een bedrijf die naar Nederland wil komen om iets op de markt te gaan zetten.
 

zwammy

Well-known member
Ja, maar die zijn al bezet. Dus dan kan het wel. Het is natuurlijk ook wel duidelijk dat wanneer je van Philips naar Energie direct gaat de markt lastig is
 

gevegt

Well-known member
Ja, maar die zijn al bezet. Dus dan kan het wel. Het is natuurlijk ook wel duidelijk dat wanneer je van Philips naar Energie direct gaat de markt lastig is
Als PSV weer een periode heeft als in de jaren tachtig, komt die sponsor wel weer. Het werkelijke probleem is de aftakeling van de Nederlandse competitie in het algemeen.
 
Bovenaan