Het grote PSV nieuws topic

gevegt

Well-known member
Tsja, sorry. Ben niet zo van de chipstechnologie...

De grootste fabrikant van de lekkerste paprikachips. En jij kent ze niet.
Ga je schamen.


Even serieus over de andere eventuele sponsor die stc noemde, VDL is natuurlijk al gelieerd aan PSV maar dat zou wel een goede zijn.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik moest serieus eerst even opzoeken wat ASML is...

Dus misschien zou het helpen vwb naamsbekendheid. Eind jaren 80 sponsorde 'Coopers en Lijbrand, Van Dijker, Van Diem' het Nederlands Elftal. Die deden dat ook om naamsbekendheid te krijgen, en dat is (bij mij) gelukt: zelfs 30 jaar na dato ken ik de naam nog, maar geen idee wat voor produkt ze leverden...

Als consument kan ik nog wel een link leggen naar een accountantsbureau.
 

ElSimao

Active member
Het Triumvaat van Eindhoven. Binnenkort in levensgroot brons te bewonderen. De middelvingers gebroederlijk geheven richting Duivendrecht. En aan het voeteneind in marmer gegraveerd: ?Den Concurrentie Blijft Gewaarschuwd, het Zuiden is herrezen?

Goed, goed, het gaat weer over Ajax, maar buiten dat, textueel gezien heb je toch mooie bijdragen. De ElSimao waardeert dar.
 

SanMark.

Well-known member
Joh, ga liever weer wat Vakx-prikklokgegevens verzamelen, posten en van je gluiperige commentaar voorzien.

ALTIJD EN EEUWIG MET VAKX BEZIG.

Je kon het niet laten, hypocriete supermod met je laffe ziekteverwensingen. Dat gesloten feedback topic was blijkbaar net iets teveel ?cold turkey? voor je. Handig als je onschendbaar bent. Een vrijbrief om bewust te gaan trollen. Kindje


Vakkie begin je nu alweer te liegen ?

Anders moeten de mods de posten van het topic maar allemaal even onder elkaar zetten. Kan iedereen zien wat voor grote fantast jij bent.

Misschien is fantast nog wel mild en ben je gewoon een ziekelijke leugenaar.
 

SanMark.

Well-known member
Misschien het verkeerde topic, maar ik denk dat ik maar eens stop dit forum. Ben klaar met het uitvechten (lezen) van persoonlijke vetes tussen de verschillende gasten op dit forum. Ik d8 dat dit topic bv over PSV gaat/ging. Thanks aan allen die dit topic/forum verzieken....

Vakkie vind het nogal moeilijk om excuses te maken.

Dus houdoe en tot ziens.
 

Abubakari

Well-known member
Misschien het verkeerde topic, maar ik denk dat ik maar eens stop dit forum.
Net als de Wolf, die is ook gestopt met dit forum.

Als men problemen heeft met elkaar, spreek dit lekker uit in een pb of in real life.
Maar zelf doe je dat nu ook niet per pb of in real life. Dus feitelijk ben je dan geen haar beter. Ik denk dat ik net als de Wolf ook maar stop.

stc zei:
Hopelijk kan er snel weer worden gedebatteerd in de topic over ONS PSV
Dat zei ik dus min of meer tegen vakx, hou Ajax nou eens buiten dit topic. Nou, je ziet het, gelijk weer boos en schelden. Misschien helpt het als jij eens zegt dat ie niet elke keer over Ajax moet beginnen in PSV topics.

Ik zal het goeie voorbeeld wel weer geven, on topic.
Ik vind ook dat Philips gewoon op het PSV shirt hoort te staan.
 

Janssen

Well-known member
Misschien het verkeerde topic, maar ik denk dat ik maar eens stop dit forum. Ben klaar met het uitvechten (lezen) van persoonlijke vetes tussen de verschillende gasten op dit forum. Ik d8 dat dit topic bv over PSV gaat/ging. Thanks aan allen die dit topic/forum verzieken....

Je hebt helemaal gelijk. Hier betaal ik dus ook echt geen cent meer voor.
 

Ska P 187

Well-known member
Flikkeren jullie nu eens even lekker op met elk topic te verzieken met jullie persoonlijke vetes.
Het sneust vind ik nog dat het nog in alle topics meegenomen wordt.
Wat mij betreft wordt er een Bitch topic geopend, a la het uitspraken tipic en iedereen die zich als een bitch gedraagd wordt daar genamed en geshamed.
Dat zal jullie leren.
 

Maasveld

Well-known member
Dat zei ik dus min of meer tegen vakx, hou Ajax nou eens buiten dit topic.



@JMD Ik zou zeggen, lees 'm. Echt.

Sluit helemaal aan bij mijn post van eerder deze week (die niet door iedereen werd gewaardeerd), waarin heel feitelijk wordt aangetoond dat PSV inmiddels al 30 jaar de succesvolste (en vooral: meest professionele) club van Nederland is. Het AD gebruikt exacte cijfers, filtert gekleurde romantische cliches weg en geeft prima argumenten.

Ik vond het wel mooi dat er credits worden uitgedeeld aan de club, en aan Gerbrands, Brands en Cocu.



Maar nog steeds in de schaduw van Ajax en Feyenoord, een beetje het Red Bull Leipzig van de eredivisie qua imago. En dat zal ook nooit veranderen.

Oke.
 

Abubakari

Well-known member
Flikkeren jullie nu eens even lekker op met elk topic te verzieken met jullie persoonlijke vetes.
Het sneust vind ik nog dat het nog in alle topics meegenomen wordt.
Wat mij betreft wordt er een Bitch topic geopend, a la het uitspraken tipic en iedereen die zich als een bitch gedraagd wordt daar genamed en geshamed.
Dat zal jullie leren.

Flikker nou eens op met dit soort off topic posts man.

Abubakari zei:
Ik zal het goeie voorbeeld wel weer geven, on topic.
Ik vind ook dat Philips gewoon op het PSV shirt hoort te staan.

Mario zei:
Gewoon geen shirtsponsor, dat hebben we toch helemaal niet nodig?
Zou ook mooi zijn, al die extra onzin van de shirts. Gewoon weer mooi in rood wit zonder tierelantijnen of sponsornamen.
 

zwammy

Well-known member
Er is geen groot Eindhovens of Brabants bedrijf dat een sponsorschap zoekt in de eredivisie. Was voordat Energie direct kwam ook het geval. ASMl, DAF en VDl hebben daar niets aan. Dus hou je de marginale sponsors over. Of er moet een prijsvechter op Eindhoven airport komen, dat zou misschien nog kunnen.
 

Hankie

Well-known member
Er is geen groot Eindhovens of Brabants bedrijf dat een sponsorschap zoekt in de eredivisie. Was voordat Energie direct kwam ook het geval. ASMl, DAF en VDl hebben daar niets aan. Dus hou je de marginale sponsors over. Of er moet een prijsvechter op Eindhoven airport komen, dat zou misschien nog kunnen.

Laudamotion!
 
Bovenaan