Het grote PSV nieuws topic

JMD

Well-known member
Dat was een legendarische van Raay.

Nee, dat was er 1 van 'Hans Janmaat'... Over de manieren waarop asielzoekers moesten worden uitgezet: 'het vliegtuig, het vlot en de viets'...
Wel natuurlijk van dezelfde cabaretier.
 

JMD

Well-known member
Het Triumvaat van Eindhoven. Binnenkort in levensgroot brons te bewonderen. De middelvingers gebroederlijk geheven richting Duivendrecht. En aan het voeteneind in marmer gegraveerd: ?Den Concurrentie Blijft Gewaarschuwd, het Zuiden is herrezen?

Heb je nou echt niet door dat je door dat onderstreepte juist degene bent die als eerste begint? Laat je dat onderstreepte weg dan zal (en kan) niemand je er op aanvallen, en is het een leuke post. Door het onderstreepte wordt het zielig.
 

vakx2.0

Banned
Heb je nou echt niet door dat je door dat onderstreepte juist degene bent die als eerste begint? Laat je dat onderstreepte weg dan zal (en kan) niemand je er op aanvallen, en is het een leuke post. Door het onderstreepte wordt het zielig.

Het begon heel ergens anders. En bij iemand anders. Met de middernachtelijke prikklokpost van Abu die na een paar vredige dagen blijkbaar niet zonder z'n 'vakx-zuigmomentje' kon. De tijd van negeren is voorbij. Werkt niet bij die lui. Vol erop. Middelvinger gestrekt.

Dus bemoei je er niet mee als je niet weet waar je het over hebt.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Lul, het begon heel ergens anders. Met de prikklokpost van Abu die na een paar vredige dagen blijkbaar niet zonder z'n 'vakx-zuigmomentje' kon. Dus bemoei je er niet mee als je niet weet waar je het over hebt.
Ik lees alleen maar dit topic en geef aan dat die post van jou (het onderstreepte deel) nergens op slaat...

En schelden is sowieso een diskwalificatie van jezelf. Dan moet je verder ook niet moeilijk doen dat er teruggescholden wordt. En zaken als 'ja maar hij begon' is natuurlijk helemaal van kleuterschoolniveau.
 

gevegt

Well-known member
Nee, dat was er 1 van 'Hans Janmaat'... Over de manieren waarop asielzoekers moesten worden uitgezet: 'het vliegtuig, het vlot en de viets'...
Wel natuurlijk van dezelfde cabaretier.

Hij heeft het ook gedaan in de rol van vRaay. Zoek maar op.
 

vakx2.0

Banned
Ik lees alleen maar dit topic
.

Da's dus fout 1 van je. Beetje kortzichtig. De context en aanleiding is je daardoor ontgaan. Niet erg, wel jammer dat je meteen de verkeerde beschuldigt.

Schelden? Helemaal gelijk heb je. Ik heb het lange tijd zonder schelden gedaan. Heel lang. Maar ook die tijd is voorbij. Pas me graag aan aan de posts die ik zelf naar m'n hoofd krijg.

En ik moet zeggen: het voelt lekker. Maar laat ik een kleine concessie doen: scheldwoorden voortaan alleen voor andere scheldwoordengebruikers. Fair enough?

Jij scheldt niet. Dus jouw 'lul' heb ik daarom maar verwijderd uit de vorige post. :)
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Da's dus fout 1 van je. Beetje kortzichtig. De context en aanleiding is je daardoor ontgaan. Niet erg, wel jammer dat je meteen de verkeerde beschuldigt.
Dus jij verwacht dat ik eerst alle topics even doorlees voordat ik ergens wat post?? Kom op zeg...
 

vakx2.0

Banned
Dus jij verwacht dat ik eerst alle topics even doorlees voordat ik ergens wat post?? Kom op zeg...

Ik verwacht niks. En al helemaal niet van jou. Kijk voortaan alleen uit voordat je beschuldigt. Zonder kennis van zaken. Kom op zeg...
 
Laatst bewerkt:

stc

Well-known member
Misschien het verkeerde topic, maar ik denk dat ik maar eens stop dit forum. Ben klaar met het uitvechten (lezen) van persoonlijke vetes tussen de verschillende gasten op dit forum. Ik d8 dat dit topic bv over PSV gaat/ging. Thanks aan allen die dit topic/forum verzieken....
 

gevegt

Well-known member
Misschien het verkeerde topic, maar ik denk dat ik maar eens stop dit forum. Ben klaar met het uitvechten (lezen) van persoonlijke vetes tussen de verschillende gasten op dit forum. Ik d8 dat dit topic bv over PSV gaat/ging. Thanks aan allen die dit topic/forum verzieken....

Ik ben het met je eens, maar laat je toch wegjagen door dat soort posts. Ga uit van je zelf en blijf lekker.
Persoonlijk stel ik je aanwezigheid zeer op prijs.
 

stc

Well-known member
Ik ben het met je eens, maar laat je toch wegjagen door dat soort posts. Ga uit van je zelf en blijf lekker.
Persoonlijk stel ik je aanwezigheid zeer op prijs.

Die discussies die hier nu gevoerd worden, kom ik ook tegen in andere topics. Als men problemen heeft met elkaar, spreek dit lekker uit in een pb of in real life. Hopelijk krijgen die gasten die meerdere topics verzieken een heerlijke schorsing van een paar dagen cq weken om hun zonden te overdenken. Die discussies die worden gevoerd zijn eigenlijk kansloos. Hopelijk kan er snel weer worden gedebatteerd in de topic over ONS PSV
 

gevegt

Well-known member
Die discussies die hier nu gevoerd worden, kom ik ook tegen in andere topics. Als men problemen heeft met elkaar, spreek dit lekker uit in een pb of in real life. Hopelijk krijgen die gasten die meerdere topics verzieken een heerlijke schorsing van een paar dagen cq weken om hun zonden te overdenken. Die discussies die worden gevoerd zijn eigenlijk kansloos. Hopelijk kan er snel weer worden gedebatteerd in de topic over ONS PSV
:duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim::duim:
 

Eef de Kip

Well-known member
Ja, over ASML die als shirtsponsor gaat fungeren. Kun je me wellicht de toegevoegde waarde voor ASML uitleggen? Ik denk niet dat er veel consumenten hardhollend naar de winkel rennen om een stepper van 40 miljoen te kopen. Ik hoop dat dit voldoende on topic is.
 

gevegt

Well-known member
Ja, over ASML die als shirtsponsor gaat fungeren. Kun je me wellicht de toegevoegde waarde voor ASML uitleggen? Ik denk niet dat er veel consumenten hardhollend naar de winkel rennen om een stepper van 40 miljoen te kopen. Ik hoop dat dit voldoende on topic is.

ASML heeft helemaal niks met de consument. Met de achterliggende gedachte dat ze van oorsprong uit Philips komen zou je de link kunnen leggen.
 

JMD

Well-known member
Ja, over ASML die als shirtsponsor gaat fungeren. Kun je me wellicht de toegevoegde waarde voor ASML uitleggen? Ik denk niet dat er veel consumenten hardhollend naar de winkel rennen om een stepper van 40 miljoen te kopen. Ik hoop dat dit voldoende on topic is.
Ik moest serieus eerst even opzoeken wat ASML is...

Dus misschien zou het helpen vwb naamsbekendheid. Eind jaren 80 sponsorde 'Coopers en Lijbrand, Van Dijker, Van Diem' het Nederlands Elftal. Die deden dat ook om naamsbekendheid te krijgen, en dat is (bij mij) gelukt: zelfs 30 jaar na dato ken ik de naam nog, maar geen idee wat voor produkt ze leverden...
 
Bovenaan