Jan Timmer, Harry van Raaij en vakx 2.0.
Jan Timmer, Harry van Raaij en vakx 2.0.
De middelvingers gebroederlijk geheven richting Duivendrecht. En aan het voeteneind in marmer gegraveerd:
ALTIJD EN EEUWIG MET AJAX BEZIG
Het vliegtuig, het vlot en vakx!
Gaat ie weer, schelden (daar had ie toch zo'n hekel aan?) en valse beschuldigingen uitend. Ik zeg alleen dat je ...
Gaat ie weer, schelden (daar had ie toch zo'n hekel aan?) en valse beschuldigingen uitend. Ik zeg alleen dat je nogal veel met Ajax bezig bent. Dus kalmeer nou maar, straks krijg je nog een hartaanval, ouwe dramaqueen.
Het vliegtuig, het vlot en vakx!
Dat was een legendarische van Raay.
De echte of Erik van M.?
Ga je die drol van je nou naar binnentrekken?
Je zegt niet alleen IN KAPITALEN ... je vindt het in een wedstrijdtopic ook blijkbaar nodig om ergens rond middernacht over Vakx te posten. Waarbij je doel overduidelijk is... stront maken.
Zelfs rond middernacht en in twee topics bezig zijn met Vakx stangen. En dan mij verwijten dat ik teveel met bijzaken bezig ben?
Er zit blijkbaar een dikke laag Groningse klei onder die exorische plaat van je.
Je kon het niet laten he? Al zo lang niet meer over Vakx mogen praten, hem al zo lang geen ziektes meer mogen toewensen... het moest er uit nu. Lekker meteen in twee topics tegelijk. Zo hebben je collega mods weer wat gumwerk te doen straks.
Joehoe! ��
Ik ben immers geen mod , ik heb dat immers bij mijn naam staan omdat ik anders geen vbookies aan kan maken.(geeft niks hoor dat ik dat al 10 keer tegen je gezegd heb, alle begrip voor dat je dingen nogal moeilijk opneemt). Kortom: Ik ben helemaal geen super mod.Mijn vorige posts spreken voor zich: een dubbel-heterdaadje voor Supermod Abu. Je kunt nu gaan terugwijzen zoveel als je wilt, maar dat helpt nu eens niet. Zak snot
je hebt het al 3 posts niet over Ajax gehad!:duim: