Het grote PSV nieuws topic

gevegt

Well-known member
Aan de leden te zien die hier weer opduiken, staat PSV weer op het punt een prijs te pakken.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik vond het goed om een beetje evenwicht te brengen in dit topic en dat is goed gelukt. En ik ben er altijd als de kippen bij, niets nieuws onder de zon dus.
 

zwammy

Well-known member
Als je per 15 jaar een keer kampioen word kun je je eigenlijk niet meer vergelijken met de clubs die gemiddeld eens in de 3/4 jaar kampioen worden. Dat je nog steeds groter bent qua supporters klopt natuurlijk wel maar volgens mij gaat het in het voetbal om de prijzen.
 

Maasveld

Well-known member
Als je per 15 jaar een keer kampioen word kun je je eigenlijk niet meer vergelijken met de clubs die gemiddeld eens in de 3/4 jaar kampioen worden. Dat je nog steeds groter bent qua supporters klopt natuurlijk wel maar volgens mij gaat het in het voetbal om de prijzen.
Ik heb begrepen dat het om imago gaat.
 

Hankie

Well-known member
Als je per 15 jaar een keer kampioen word kun je je eigenlijk niet meer vergelijken met de clubs die gemiddeld eens in de 3/4 jaar kampioen worden. Dat je nog steeds groter bent qua supporters klopt natuurlijk wel maar volgens mij gaat het in het voetbal om de prijzen.
1x per 18 jaar h?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Feyenoord met het statement: De concurrentie is gewaarschuwd.

Feyenoord? Je doelt op uitspraken van die idioot van een directeur van ons. Die zijn media optredens zijn tot nu toe zo g?nant dat de Feyenoordsupporter zich afvraagt of hij erom moet huilen of lachen.
 

vakx2.0

Banned
Feyenoord? Je doelt op uitspraken van die idioot van een directeur van ons. Die zijn media optredens zijn tot nu toe zo gênant dat de Feyenoordsupporter zich afvraagt of hij erom moet huilen of lachen.

Ten huize van Vakx bedoelen we met De Klassieker niet meer de wedstrijd, maar deze uitspraak.

De hele houding van dat mannetje.. en dat haar van m. Hilarisch.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ten huize van Vakx bedoelen we met De Klassieker niet meer de wedstrijd, maar deze uitspraak.

De hele houding van dat mannetje.. en dat haar van m. Hilarisch.

Het is echt verschrikkelijk. Gudde is geen held in de media, maar deze vent slaat echt ?lles.
 

vakx2.0

Banned
Ik weet dat je niet op medelijden van andere supporters zit te wachten, maar we begrijpen elkaar in deze.
 

gevegt

Well-known member
Zag volgens mij een stukje over PSV als enige topclub in Nederland. Misschien een idee om naar de Bundesliga over te stappen?

Wel vermakelijk dat voor de schrijver de JCS als prijs wel mee telt en een UEFA Cup niet.
Weet je dat laatste wel zeker?
 
Bovenaan