Niet veel net als PSV.Haha, wat stelt Feyenoord nou nog helemaal voor.
Vakkie is er idd weer snel bij.
Ik heb begrepen dat het om imago gaat.Als je per 15 jaar een keer kampioen word kun je je eigenlijk niet meer vergelijken met de clubs die gemiddeld eens in de 3/4 jaar kampioen worden. Dat je nog steeds groter bent qua supporters klopt natuurlijk wel maar volgens mij gaat het in het voetbal om de prijzen.
1x per 18 jaar h?Als je per 15 jaar een keer kampioen word kun je je eigenlijk niet meer vergelijken met de clubs die gemiddeld eens in de 3/4 jaar kampioen worden. Dat je nog steeds groter bent qua supporters klopt natuurlijk wel maar volgens mij gaat het in het voetbal om de prijzen.
Ik heb begrepen dat het om imago gaat.
Ik heb begrepen dat het om imago gaat.
Klopt. Wel 1 troost: ze zijn in goed gezelschap.Dus PSV blijft altijd een kutclub.
Dus PSV blijft altijd een kutclub.
Feyenoord met het statement: De concurrentie is gewaarschuwd.
Feyenoord? Je doelt op uitspraken van die idioot van een directeur van ons. Die zijn media optredens zijn tot nu toe zo gênant dat de Feyenoordsupporter zich afvraagt of hij erom moet huilen of lachen.
Ten huize van Vakx bedoelen we met De Klassieker niet meer de wedstrijd, maar deze uitspraak.
De hele houding van dat mannetje.. en dat haar van m. Hilarisch.
Weet je dat laatste wel zeker?Zag volgens mij een stukje over PSV als enige topclub in Nederland. Misschien een idee om naar de Bundesliga over te stappen?
Wel vermakelijk dat voor de schrijver de JCS als prijs wel mee telt en een UEFA Cup niet.