Het grote PSV nieuws topic

stc

Well-known member
Mooi dat hij in vak EE zit. Ik zit in DD. Weet je toevallig waar in vak EE je vader zit? Wss heb ik hem dan onbewust vaak gezien.

zwammy

Well-known member
Dat lijkt me wel want hij zal al zo'n 35 jaar een seizoenkaart hebben. Je zal hem wel herkennen aan zijn geouwehoererij dat als ie met zn zoon meegaat naar NAC hij dan pas echt geniet. En anders omdat hij volgens mij net boven de ingang van EE zit.

gevegt

Well-known member
Mooi dat hij in vak EE zit. Ik zit in DD. Weet je toevallig waar in vak EE je vader zit? Wss heb ik hem dan onbewust vaak gezien.

Als zwammy maar ook een beetje op zijn ouwe lijkt, heb je hem vast weleens gehoord.

vakx2.0

Banned
Dat lijkt me wel want hij zal al zo'n 35 jaar een seizoenkaart hebben. Je zal hem wel herkennen aan zijn geouwehoererij dat als ie met zn zoon meegaat naar NAC hij dan pas echt geniet. En anders omdat hij volgens mij net boven de ingang van EE zit.

Als ie "Huubke" heet, dan heb ik de eer gehad 'm te ontmoeten.

stc

Well-known member

Ok. Ik zit bij ingang DD meteen beneden. Kan hier alles goed zien. Boven ingang EE is iets te ver van mijn plaats vandaan.

gevegt

Well-known member
Een tijd geleden kregen de ( ex ) spelers altijd kaarten voor EE als iemand wilden uitnodigen. Is dat nog steeds zo?

zwammy

Well-known member
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik sinds 2007 niet meer op EE heb gezeten dus ik weet niet hoe het er tegenwoordig allemaal bijstaat en hoe het er uitziet. Toen ik wat jonger was ging ik nog wel eens met ons pap mee maar later bleef ik liever op de bank hangen.

Bovenaan