Het grote PSV nieuws topic

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote PSV nieuws topic

Zag volgens mij een stukje over PSV als enige topclub in Nederland. Misschien een idee om naar de Bundesliga over te stappen?

Wel vermakelijk dat voor de schrijver de JCS als prijs wel mee telt en een UEFA Cup niet.
 
Laatst bewerkt:

Mario

Well-known member
Zag volgens mij een stukje over PSV als enige topclub in Nederland. Misschien een idee om naar de Bundesliga over te stappen?

Wel vermakelijk dat voor de schrijver de JCS als prijs wel mee telt en een UEFA Cup niet.

De Bundesliga is meer voor het tweede garnituur. PSV stapt over naar La Liga zodra Catalonie onafhankelijk wordt, en de plek van Barcelona vrij komt.
 

vakx2.0

Banned

@JMD Ik zou zeggen, lees 'm. Echt.

Sluit helemaal aan bij mijn post van eerder deze week (die niet door iedereen werd gewaardeerd), waarin heel feitelijk wordt aangetoond dat PSV inmiddels al 30 jaar de succesvolste (en vooral: meest professionele) club van Nederland is. Het AD gebruikt exacte cijfers, filtert gekleurde romantische cliches weg en geeft prima argumenten.

Ik vond het wel mooi dat er credits worden uitgedeeld aan de club, en aan Gerbrands, Brands en Cocu.
 

Abubakari

Well-known member
Maar nog steeds in de schaduw van Ajax en Feyenoord, een beetje het Red Bull Leipzig van de eredivisie qua imago. En dat zal ook nooit veranderen.
 

vakx2.0

Banned
Met Bassie en Adriaan op dit moment. Mogen jullie onderling uitmaken we de clown is.

Feyenoord met het statement: De concurrentie is gewaarschuwd.

Of Ajax met: Ik verwacht een slechte reeks van PSV (om vervolgens zelf geen wedstrijd meer te winnen)

Moeilijke keuze
 
Laatst bewerkt:

zwammy

Well-known member
Tsja, PSV is europees toch echt wel al een paar jaar uit de schaduw van Feyenoord gestapt.
 

Abubakari

Well-known member
vakx is dan zeker de illusionist met zijn verdwijntruc zodra PSV niet meer presteert? Al vind ik vakx ook wel een beetje een clowntje. Type Pierrot, altijd een traantje omdat we zo lelijk tegen hem doen.
 
Bovenaan