Vanochtend even een rondje gefietst door de Bollenstreek. Normaal gesproken is het praktisch onmogelijk foto's te maken van bollenvelden zonder dat er toeristen voor je neus staan. Nu was het doodstil...
En? Mooie foto's gemaakt?
Dodenherdenking op de Dam gaat wel door, maar zonder publiek. De bevrijdingfestivals gaan uiteraard niet door.
Krijgen de koning en de andere aanwezigen dan geen boete voor met meer dan 3 personen tegelijk op dezelfde plek rondhangen.![]()
Voor mij verandert er weinig. Ik heb een hekel aan mensen, dus als ik naar buiten ga ontwijk ik die zoveel mogelijk. Het liefst blijf ik binnen, met de gordijnen dicht.
Wie is de lockdown al zat?
Gelukkig maar. Kreeg al het idee dat we het allemaal leuk moesten vinden, maar dat valt dus heel erg mee.
Hoe doen de Chinezen het nou momenteel eigenlijk? Zijn die gewoon weer allemaal los gelaten, aan het werk, sporten, enzovoort?
Gelukkig maar. Kreeg al het idee dat we het allemaal leuk moesten vinden, maar dat valt dus heel erg mee.
Hoe doen de Chinezen het nou momenteel eigenlijk? Zijn die gewoon weer allemaal los gelaten, aan het werk, sporten, enzovoort?
Wie niet?
Inderdaad. Het is verschrikkelijk. Ik weet vooral niet hoe ik dit moet blijven uitleggen aan die kleine, dat is nog persoonlijk het moeilijkste van alles.