Het grote lockdown topic

U.G.

Well-known member
Hoe oud is die kleine van je? Mijn oudste begrijpt het wel, de jongste ziet een extra speelmaatje ;)

Ze is net drie.

Wel tof dat jouw kleine nu vooral kan optrekken met de oudste van je:duim: De mijne is een nakomertje dus die moet het qua leeftijdgenootjes hebben van vriendinnetjes buiten, en da's nogal een uitdaging op dit moment. We zitten nu best opgescheept met dat druktemakertje :D
 

Mario

Well-known member
Ze is net drie.

Wel tof dat jouw kleine nu vooral kan optrekken met de oudste van je:duim: De mijne is een nakomertje dus die moet het qua leeftijdgenootjes hebben van vriendinnetjes buiten, en da's nogal een uitdaging op dit moment. We zitten nu best opgescheept met dat druktemakertje :D

Ja, blijft lastig. Die van mij zijn 7 en (bijna) 2. De oudste heeft normaal haar eigen wereld op school, maar kan ook goed binnen zichzelf vermaken. Wel moeten ze elke dag even naar buiten, gelukkig is er een speeltuin om de hoek, en kunnen we sinds kort dus ook op berenjacht :duim:
 

U.G.

Well-known member
Ja die is inderdaad wel knap verzonnen :D ben wel benieuwd naar de hoeveelheid beren in Centrum/Cool.
 

De Wolf

Well-known member
Ik vind die berenjacht wel leuk. Had nog een paar pandaberen op zolder dus eentje zit nu voor het raam.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Tsja, ik ben werkloos en zit in principe altijd al thuis. Alleen af en toe eens darten, 's avonds. Dus voor mij is het geen echte quarantaine, het enige verschil is dat er nu steeds 4 mensen thuis zijn ipv ik alleen.
 

Maasveld

Well-known member
Gaat op zich nog wel prima hier. Druk genoeg met werk en studie. Alleen de weekenden zijn wat lastiger te vullen.
 

Unregistere

Well-known member
Nou, minimaal nog tot 28 april dus. En de 1 juno maatregelen blijven ook van kracht.

Wie heeft er al aantoonbaar langer haar dan normaal? En een grotere baard?
 

Batigoal

Well-known member
Ik helaas niet, dus ik ben benieuwd hoe lang het nog groeit! Baard laat ik altijd al staan, dus dat is geen probleem. En daar heb je iets meer controle over.
 
Bovenaan