Het grote Gianni Infantino topic

Mario

Well-known member
4 dagen te laat, maar wel goed nieuws natuurlijk. Ik ben wel benieuwd naar zijn opvolger. Ik denk dat het vuur te heet werd onder zijn voeten na de beschuldigingen richting Valcke.
 

Max

Administrator
Forumleiding
4 dagen te laat, maar wel goed nieuws natuurlijk. Ik ben wel benieuwd naar zijn opvolger. Ik denk dat het vuur te heet werd onder zijn voeten na de beschuldigingen richting Valcke.

Het hangt er een beetje van af wie er nu zich kandidaat gaan stellen. Figo en Van Praag zie ik liever dan die Prins Ali. Een Platini zou echter een verschrikking zijn.
 

Batigoal

Well-known member
4 dagen te laat, maar wel goed nieuws natuurlijk. Ik ben wel benieuwd naar zijn opvolger. Ik denk dat het vuur te heet werd onder zijn voeten na de beschuldigingen richting Valcke.

Nu kan Blatter zelf nog wat invloed uitoefenen op wie zijn opvolger wordt; paar dagen geleden lag dat net iets anders.

Blatter heeft een deal gesloten met de FBI, dat kan niet anders.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die gaat inderdaad zijn opvolger lanceren. Volgens Genee is dat een of andere figuur uit Koeweit. Als er maar genoeg met envelopjes wordt geschoven kan die man het prima worden. Met de huidige structuur van de FIFA waarin alle kleine landen in principe alles bepalen gaat er natuurlijk niets veranderen. De opvolger zal de lijn van Blatter gaan voortzetten.
 

leo1949

Well-known member
Wat zei Van Praag dan?

Het is de Jinek van afgelopen zondag.
Het item begint in de 38ste minuut van de uitzending en in de 42ste zegt hij waar ik op doelde,
dat hij de openings toespraak beter gedaan zou hebben en daardoor meer kans zou hebben gehad.
 

Eresd?g?

Banned
Is dit geen klusje voor Don Leo trouwens? Lijkt me prachtige klus voor die man. Hart op de goede plek ook. Niet onbelangrijk.
 
G

Gast

Guest
En dat impliceert dat v Praag niet oprecht en bedorven is?

V Praag heeft wel jaren achter Blatter aangelopen.
Ik vind V Praag geen slechte optie hoor, maar ik ben bang dat hij ook niet veel zal (kunnen) veranderen.
 
Bovenaan