Het grote Gianni Infantino topic

leo1949

Well-known member
Dan kunnen de kandidaten van de vorige keer zich weer kandidaat stellen.
Ook zouden we dan kunnen zien of Michael van Praag gelijk heeft met wat hij zei in het programma van Eva Jinek
 

Eef de Kip

Well-known member
Hier sta ik toch wel heel erg van te kijken. Ik ga er vanuit dat het hem dan toch echt te heet onder de voeten zal worden.
 
G

Gast

Guest
Toch wel opvallend dat hij toch op stapt. De FBI moet hem wel erg op de hielen hebben gezeten.
Nu is het te hopen dat er echte hervormingen bij de FIFA komen en niet de volgende fraudeur.
Platini is dan echt geen verbetering, alleen zal het kerngebied van de FIFA meer in Europa komen te liggen.
 

miklo

Member
Wow, hij moet de hete adem van de FBI dus wel heel erg in zijn nek voelen. Die zit straks op 1 of ander eiland waar niemand hij niet uitgeleverd kan worden. Die hebben vast op hem gestemd.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik had eigenlijk verwacht dat ze hem dood zouden aantreffen in een badkuip ofzo.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als ze Valcke al met een document kunnen linken aan Wagner voor 10 miljoen dollar, dan is het een kleine stap naar Blatter. Waarschijnlijk moet Blatter dat soort bedragen aftekenen.

Verder zal het kerngebied onder Platini veel meer Frankrijk zijn. Met Platini ben je nog slechter af dan onder Blatter.
 
G

Gast

Guest
Wow, hij moet de hete adem van de FBI dus wel heel erg in zijn nek voelen. Die zit straks op 1 of ander eiland waar niemand hij niet uitgeleverd kan worden. Die hebben vast op hem gestemd.

Of een mooie deal met de FBI....
Blatter is sluw genoeg om er goed mee weg te komen.
 
G

Gast

Guest
Als ze Valcke al met een document kunnen linken aan Wagner voor 10 miljoen dollar, dan is het een kleine stap naar Blatter. Waarschijnlijk moet Blatter dat soort bedragen aftekenen.

Verder zal het kerngebied onder Platini veel meer Frankrijk zijn. Met Platini ben je nog slechter af dan onder Blatter.

Figo leek me nog een best oprechte kandidaat.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Sepp Blatter topic : Blatter treedt af.

Het grote Sepp Blatter topic : Blatter treedt af.

Zwitserland levert geloof ik ook niet uit.

De FBI heeft toch haar gang op Zwitserse bodem mogen gaan? Verder is de VS redelijk succesvol in Zwitserland zaken afdwingen onder economische druk. Als de VS zegt dat Zwitserland moet springen, dan vragen de Zwitsers 'hoe hoog?'.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het grote Sepp Blatter topic : Blatter treedt af.

Het grote Sepp Blatter topic : Blatter treedt af.

Figo leek me nog een best oprechte kandidaat.

Figo lijkt mij inderdaad de minst slechte kandidaat. Hoewel een Van Praag wellicht wel goed is om de boel in een termijn op te ruimen.

Maar goed, het wordt dus Platini.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan