Het grote Gianni Infantino topic

Mario

Well-known member
Op 29 mei as zal Blatter worden herkozen als voorzitter van de FIFA. Het schijnt dat hij een aantal tegenkandidaten heeft, maar die zijn natuurlijk kansloos tegen de grote zakken geld en beloftes die ome Sep zal gaan uitdelen in de derde (voetbal)wereld.

Als eerbetoon van deze kleine grote man, die volgens sommigen gelijk staat aan Jezus, Churchill en Mandela, is dit het grote Sepp Blatter topic.

http://www.nu.nl/voetbal/4032389/blatter-tijdens-congres-vergeleken-met-jezus-churchill-en-mandela.html
 

Max

Administrator
Forumleiding
Een deel van de wereld gelooft in God, een ander deel gelooft in Allah, maar in Blatter geloven we allemaal.
 

De Wolf

Well-known member
Ik noem het een belediging voor het trio. Een vergelijking met Berlusconi is wel toegestaan.
 

gevegt

Well-known member
In de race naar het verslaan van Blatter heeft van Praag de eerste vis binnengehaald.
Suriname heeft openlijk toegestemd op hem te gaan stemmen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Uiteraard. Nieuw forum betekent niet opeens dat wij onze support zouden intrekken. Ik ben iig nog steeds heel blij dat hij zich nog eens vier jaar wil gaan inzetten voor het voetbal.
 

de waan

Well-known member
Ik heb vannacht gedroomd dat ik bij de openingswedstrijd van het WK aanwezig was (geen idee waar dat was overigens) en dat Blatter daar vanaf de tribune 50 meter naar beneden werd gegooid door boze voetbalfans. Morsdood.

Wedstrijd (geen idee welke landen tegen elkaar speelden) ging wel gewoon door trouwens.
 

Batigoal

Well-known member
Volgens het AD trekken Michael van Praag en Luis Figo zich terug als tegenkandidaat van Blatter.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Maar blijft Van Praag in de race als Figo zich toch niet zou terugtrekken.
 

Mario

Well-known member
Blatter is al lang zeker van zijn herverkiezing, ongeacht welke tegenstander uiteindelijk overblijft.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Goed besteed om even met een verheven vingertje te mogen rondlopen.
 

Keyser S?ze

New member
Vorig jaar nog een forse reorganisatie bij de KNVB waardoor 60 mensen hun baan verloren en de contributie voor de amateurs verhoogd moest worden. En een jaar later Van Praag als een staatshoofd de wereld rond laten vliegen op een volstrekt kansloze missie.

En ik weet dat de amateurs en de profs gescheiden BU's zijn binnen de bond maar toch schuurt het voor mijn gevoel.
 
Bovenaan