Het grote Gianni Infantino topic

ALenstra

Well-known member
Om veel te veranderen zul je eerst de niet-Europese landen mee moeten krijgen en met name Azie en Afrika.
 

Max

Administrator
Forumleiding
V Praag heeft wel jaren achter Blatter aangelopen.
Ik vind V Praag geen slechte optie hoor, maar ik ben bang dat hij ook niet veel zal (kunnen) veranderen.

Eerst tot een jaar geleden achter Blatter en nu nog steeds achter de engnek van een Platini. Ook gewoon bezig met zijn positie binnen de UEFA te verkrijgen, te behouden en uit te bouwen. Toen Blatter op zijn twitter account melding maakte over dat banaan incident bij Feyenoord was Van Praag enkel boos over dat Blatter dit incident gebruikte voor de verkiezing. Hij vond het niet nodig om het voor Feyenoord om te nemen en moeite te doen om uit te leggen dat het geen racisme was.

Om veel te veranderen zul je eerst de niet-Europese landen mee moeten krijgen en met name Azie en Afrika.

Dan moet je met envelopjes gaan schuiven.
 

SanMark.

Well-known member
Eerst tot een jaar geleden achter Blatter en nu nog steeds achter de engnek van een Platini. Ook gewoon bezig met zijn positie binnen de UEFA te verkrijgen, te behouden en uit te bouwen. Toen Blatter op zijn twitter account melding maakte over dat banaan incident bij Feyenoord was Van Praag enkel boos over dat Blatter dit incident gebruikte voor de verkiezing. Hij vond het niet nodig om het voor Feyenoord om te nemen en moeite te doen om uit te leggen dat het geen racisme was.


.

Probeer je nu nog steeds vol te houden dat het geen racisme was ?

Gelukkig heeft de EUFA door het belachelijke verhaal heen geprikt, of die authentieke havenarbeiders ooit zo'n ludieke actie van een andere supportersclub zou overnemen, dat is ze toch veel te min.

Dat gelooft toch niemand. Wat zal het volgende dan zijn in de Kuip ( of in het nieuwe stadion in 2068) trommels ? In de blote bast met de rug naar het veld arm in arm dansen ?
 

Fabian

Active member
Probeer je nu nog steeds vol te houden dat het geen racisme was ?

Gelukkig heeft de EUFA door het belachelijke verhaal heen geprikt, of die authentieke havenarbeiders ooit zo'n ludieke actie van een andere supportersclub zou overnemen, dat is ze toch veel te min.

Dat gelooft toch niemand. Wat zal het volgende dan zijn in de Kuip ( of in het nieuwe stadion in 2068) trommels ? In de blote bast met de rug naar het veld arm in arm dansen ?

Wat zit jij toch simpel in elkaar. Opeenvolgende dooddoenertjes.
 

inhethoekje

Active member
Probeer je nu nog steeds vol te houden dat het geen racisme was ?

Gelukkig heeft de EUFA door het belachelijke verhaal heen geprikt, of die authentieke havenarbeiders ooit zo'n ludieke actie van een andere supportersclub zou overnemen, dat is ze toch veel te min.

Dat gelooft toch niemand. Wat zal het volgende dan zijn in de Kuip ( of in het nieuwe stadion in 2068) trommels ? In de blote bast met de rug naar het veld arm in arm dansen ?

Je lult nu toch wel erg uit je nek, ze stonden in de Kuip al met bananen te zwaaien toen jij nog voor het donker thuis moest zijn van je moeder.
 

inhethoekje

Active member
Overigens zwaaiden we voor de bananen tijd met onze sleutelbos als de wedstrijd zwaar ruk was, we gaven daarmee aan dat we naar huis gingen als ze nog langer bleven stuntelen op het veld, ik neem aan dat jij het gooit op dat we met die sleutelbossen zwaaiden om duidelijk te maken dat we vroeger slaven opsloten in het ruim van een VOC schip?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb zondag na het hardlopen in Amsterdam Zuidoost een banaan gegeten.
 

inhethoekje

Active member
Ik heb zondag na het hardlopen in Amsterdam Zuidoost een banaan gegeten.

Heb van de week een fruitmand gebracht naar een collega in het ziekenhuis, zijn wens was om er veel bananen , mandarijnen en druiven in te doen.

Ik vrees dat ik morgen op het matje moet komen op het werk, racisme pikt men niet van hun werknemers.
Collega is een Surinamer, ik hoop dat hij het voor me opneemt.
 

erka

Well-known member
Blatter wordt morgen opgepakt of knijpt er tussenuit naar een schurkenstaatje.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Heb van de week een fruitmand gebracht naar een collega in het ziekenhuis, zijn wens was om er veel bananen , mandarijnen en druiven in te doen.

Ik vrees dat ik morgen op het matje moet komen op het werk, racisme pikt men niet van hun werknemers.

Ze weten natuurlijk ook dat jij voor Feyenoord bent en er bijbedoelingen mee hebt.
 

SanMark.

Well-known member
je gooit er een kwartje in ......

En dan zeggen dat ik simpel in elkaar zit.

Bedankt mannen.:rumcolaa:
 

De Groene Scout

Well-known member
CGhMsiJU8AIHdCK.jpg:large
 
Bovenaan