Het grote Feyenoord transfertopic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jacob Rasmussen wordt genoemd. Iemand een idee?
Zoals ik in het Vitesse topic al zei, afgelopen twee seizoenen alles gespeeld daar. maar ik heb eerlijk gezegd weinig naar Vitesse en hun zaaddodende voetbal gekeken. En als ik al keek meer op Bazoer gelet, omdat hij een tijdje een target van ons was. Hij is me nooit negatief opgevallen in elk geval. Maar geen idee of hij goed genoeg is voor Feyenoord.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wat ik al aangaf in het Vitesse topic was het volgens mij vrij stabiel. Een sterkhouder.
 

gevegt

Well-known member
FYxVYhrXwAcO4mZ


Blij met deze transfer! Stiekem ben ik al een tijdje zeer gecharmeerd van zijn broer Jurrien en met name zijn gebalanceerde persoonlijkheid, zowel op als naast het veld. Van Quinten, nadat de eerste berichten over de interesse verscheen, diverse interviews en wedstrijdbeelden bekeken en hij is al net zo. Rustige gast, uit een goed nest en met de absolute wil om zichzelf te ontwikkelen. Ik twijfel er niet over dat hij het met behulp van zijn technische kwaliteiten, als ook zijn mentaliteit gaat uitgroeien tot een publiekslieveling.
Die krijgt dus last van 'Kuipvrees'.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Paar minuten later kregen de 10 van Vitesse na die oliedomme overtreding de 2-1 vlak voor tijd om hun oren. 😀
Ja dat weet ik nog. Maar dat maakt me niet uit. Wij verliezen toch altijd van Ajax. Dus als die Rasmussen ook in ons shirt die Antony een goeie doodschop geeft, maakt dat voor de einduitslag geen reet uit. Bergwijn mag ook, trouwens. Of die nieuwe Portugees.












Dit is een grapje trouwens he, mensen. Dat van die doodschop. Niet dat we altijd van Ajax verliezen, dat is helaas geen grap. :(
 

Batigoal

Well-known member
Ja dat weet ik nog. Maar dat maakt me niet uit. Wij verliezen toch altijd van Ajax. Dus als die Rasmussen ook in ons shirt die Antony een goeie doodschop geeft, maakt dat voor de einduitslag geen reet uit. Bergwijn mag ook, trouwens. Of die nieuwe Portugees.
Bergwijn en niet Berghius?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gaat rap trouwens. Schijnt vandaag te tekenen. Huur met koopoptie. Is de back up voor Senesi ook gefixt. Dan hebben we nu nog twee linksbacks nodig. Eventueel nog een keeper, middenvelder en aanvaller.
 

Miramar

Well-known member
Nou dan klopt mijn voorspelling van vier nieuwe spelers deze week helemaal. Volgende week nog twee en dan is Feyenoord klaar.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Valentijn Driessen is ook weer lekker bezig. Volgens hem hadden we vorig jaar Quinten Timber transfervrij van Ajax over moeten nemen en is het belachelijk dat we dit jaar met Danilo transfervrij een Ajaxafdankertje hebben overgenomen.
 

Miramar

Well-known member
Valentijn Driessen is ook weer lekker bezig. Volgens hem hadden we vorig jaar Quinten Timber transfervrij van Ajax over moeten nemen en is het belachelijk dat we dit jaar met Danilo transfervrij een Ajaxafdankertje hebben overgenomen.
Toen hadden we geen knaak te besteden dus wat lult die nou?
 
Bovenaan