Het grote Feyenoord transfertopic

Batigoal

Well-known member
Het is vooral bijzonder om de 32 te verwoorden als niet veel te veel betaalt voor een speler die nog niet zo heel veel heeft laten zien.
Volgens mij vind bijna iedere Ajacied het veel te veel geld. Alleen blijkbaar vind men het bij de club een verantwoorde uitgave, dus dat zal dan wel. En daarnaast is iedereen natuurlijk wel gewoon in zijn nopjes over de komst van Bergwijn.

Ontopic: Dilrosun is wel een leuke aanwinst. Ik heb ook nooit zo goed begrepen waarom hij zijn eerste goede seizoen bij Hertha geen vervolg wist te geven. Maar de Eredivisie is voor dit soort jongens wel de ideale plek om je carrière weer een boost te geven. Wel leuk om te zien dat de gehele top 3 zijn best doet om de selectie een Nederlands gezicht te laten houden.
 

Miramar

Well-known member
Vilhena is waar Slot naartoe wil weer zand in de motor. Waarom die postbode halen? Maar goed, je moet mee in de positieve flow als Feyenoord criticus....
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Vilhena is waar Slot naartoe wil weer zand in de motor. Waarom die postbode halen? Maar goed, je moet mee in de positieve flow als Feyenoord criticus....
Dat hoeft nu ook weer niet, maar na een ongelukkige achterstand in een oefenwedstrijd tegen Salzburg zeggen dat het een kneuzenelftal is, is weer de volledig andere kant.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vilhena is waar Slot naartoe wil weer zand in de motor. Waarom die postbode halen? Maar goed, je moet mee in de positieve flow als Feyenoord criticus....

Jij denkt dat Vilhena exact hetzelfde gaat spelen als onder Van Bronckhorst?
 

Miramar

Well-known member
Dat hoeft nu ook weer niet, maar na een ongelukkige achterstand in een oefenwedstrijd tegen Salzburg zeggen dat het een kneuzenelftal is, is weer de volledig andere kant.

Bij mij is de helft cynisme om het maar meteen de grond in te trappen.
 

Hankie

Well-known member
Vilhena is waar Slot naartoe wil weer zand in de motor. Waarom die postbode halen? Maar goed, je moet mee in de positieve flow als Feyenoord criticus....
Speelt volgens mij ook vaak linksback en verwacht dat hij wel hetzelfde kan brengen als Kokcu en Aursnes.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Kan Denzel Hall er wat van?
Ja. Zonder zijn blessures was hij nu de vaste rechtsback van Feyenoord geweest. Hoopte al dat hij een seizoen uitgeleend zou worden aan een Eredivisieclub. Uit eigen belang hoopte ik op Excelsior, maar Cambuur lijkt me ook een prima club voor hem. Mits hij de vaste rechtsback wordt, uiteraard. Leuke jongen in de groep ook.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Speelt volgens mij ook vaak linksback en verwacht dat hij wel hetzelfde kan brengen als Kokcu en Aursnes.

Lijkt mij wel. Daarnaast ook nog wat extra ervaring.

Kan Denzel Hall er wat van?

Was altijd een aardig talent, maar mede door blessures staat hij de laatste tijd wat stil in zijn ontwikkeling heb ik het idee. Benita is vorig seizoen omgeturnd van rechtsbuiten tot rechtsback en lijkt hem voorbij te zijn. Van wat ik van Hall zag tegen RKC in de oefenwedstrijd vond ik hem niet fel genoeg. Tegen Go Ahead als linksback deed hij het toen juist wel weer goed. Lijkt mij dat hij voor Cambuur best nuttig kan zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dilrosun definitief binnen. Dat is erg fijn. Hebben we alweer iets meer opties voorin. Ik verwacht nog wel een of twee voorhoede spelers.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
David Hancko van Sparta Praag zou de volgende transfer kunnen zijn....
Speelde afgelopen seizoen 25 wedstrijden als centrale verdediger en 17 wedstrijden als linksback. Wat dat betreft een zeer logische versterking. Wat verder opvalt is dat hij in die 44 wedstrijden goed was voor 10 goals en 7 assists. Als verdediger. Hij is 24 en de afgelopen drie seizoenen een vaste waarde bij Sparta Praag. Dit zijn op papier (ja, op papier) versterkingen waar je wel blij van kunt worden, lijkt me.
 
Bovenaan