Het grote Feyenoord transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Zeker. Zeer interessant profiel. Zal wel rond de 4-5 miljoen moeten gaan kosten minimaal. Sparta heeft hem voor 2,5 gehaald en nog twee jaar contract.
 

Miramar

Well-known member
Speelde afgelopen seizoen 25 wedstrijden als centrale verdediger en 17 wedstrijden als linksback. Wat dat betreft een zeer logische versterking. Wat verder opvalt is dat hij in die 44 wedstrijden goed was voor 10 goals en 7 assists. Als verdediger. Hij is 24 en de afgelopen drie seizoenen een vaste waarde bij Sparta Praag. Dit zijn op papier (ja, op papier) versterkingen waar je wel blij van kunt worden, lijkt me.
Inderdaad goede cijfers bij een goede club ook...
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
Volgens het AD zijn we juist geïnteresseerd in een Oekraïner, maar die lijkt toch de taxi vanaf Schiphol naar Amsterdam te pakken ipv Rotterdam.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Matvienko lijkt me voor ons echt totaal onhaalbaar.

Transfer wel, huur zijn er regelingen mogelijk. Voel ik overigens meer voor om echt te bouwen met een Hancko. Anderzijds kan een huurling je ruimte geven om op andere posities meer geld uit te geven. Daarom zat Feyenoord ook lang op de lijn om Til weer te huren. Toen PSV wel wilde kopen, wilde Feyenoord dat opeens ook wel.
 
Laatst bewerkt:

Jamel

Administrator
Forumleiding
Transfer wel, huur zijn er regelingen mogelijk. Voel ik overigens meer voor om echt te bouwen met een Hancko. Anders kan een huurling je ruimte geven om op andere posities meer geld uit te geven. Daarom zat Feyenoord ook lang op de lijn om Til weer te huren. Toen PSV wel wilde kopen, wilde Feyenoord dat opeens ook wel.
Ja, ik word ook enthousiaster van Hancko. Ook omdat we wel wat extra lengte kunnen gebruiken. We zijn een beetje aan het veranderen in een kabouterelftal.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

De Wolf

Well-known member
Wijnaldum lijkt in Parijs buiten de boot te vallen. Ik zou zeggen sluit je carriere maar af waar je begon.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wijnaldum lijkt in Parijs buiten de boot te vallen. Ik zou zeggen sluit je carriere maar af waar je begon.

Dan moet hij een jaar werken voor wat hij nu per maand krijgt. PSV kan hem dan nog hem een jaar laten werken voor drie maandsalarissen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Boëtius mag meetrainen. Zonder intenties om met elkaar in zee te gaan, maar dat kan natuurlijk zomaar veranderen. Zou in ieder geval weer een transfersom besparen. Blijft toch weer puzzelen om op de juiste manier het geld te besteden. Toch lastig als je drie huurlingen die basisspeler waren geworden moet vervangen zonder je daarvoor geld hebt gevangen. Boëtius heeft de laatste jaren veelal als aanvallende middenvelder gespeeld. Dus qua positie zou hij dan Til zijn plaats kunnen innemen. Al schijnt Dilrosun ook half voor die positie te zijn binnengehaald. Je hebt echter een brede selectie nodig en zowel Dilrosun als Boëtius kunnen op andere posities spelen.
 

Miramar

Well-known member
Ik vind het nog magertjes allemaal. Met die Italiaan in de spits en die gozerd van Sparta Praag zou ik wat geruster zijn....
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik vind het nog magertjes allemaal. Met die Italiaan in de spits en die gozerd van Sparta Praag zou ik wat geruster zijn....

Slot had het over zeven aankopen, kunnen er iets meer of minder zijn. Je kan er alleen wel redelijk van op aan dat er nog minimaal vier spelers komen. Met name een linksback is zeer urgent.
 

Miramar

Well-known member
Slot had het over zeven aankopen, kunnen er iets meer of minder zijn. Je kan er alleen wel redelijk van op aan dat er nog minimaal vier spelers komen. Met name een linksback is zeer urgent.
Maatsen kiest voor Burnley. Valt dus af
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Tegenvaller. Ging er toch wel vanuit dat hij zou komen. Nu maar snel Hancko vastleggen. Van hem ben ik inmiddels helemaal overtuigd na wat research.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tegenvaller. Ging er toch wel vanuit dat hij zou komen. Nu maar snel Hancko vastleggen. Van hem ben ik inmiddels helemaal overtuigd na wat research.

Duurde denk ik allemaal wat te lang. Weet niet of dat nou volledig aan Feyenoord lag vanwege doorlooptijd transfer Malacia of ook door twijfels bij Maatsen. Dan maar de scouting goed aan het werk zetten. Jammer dat we die Bjørkan eerder niet hebben kunnen vastleggen.
 
Bovenaan