Het grote Feyenoord transfertopic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het mediateam van Feyenoord is wel erg enthousiast allerlei content over Boetius aan het plaatsen. Zou alleen maar om meetrainen om zijn conditie op peil te houden gaan, toch?

Zou me niets verbazen als hij binnenkort toch tekent.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het mediateam van Feyenoord is wel erg enthousiast allerlei content over Boetius aan het plaatsen. Zou alleen maar om meetrainen om zijn conditie op peil te houden gaan, toch?

Zou me niets verbazen als hij binnenkort toch tekent.

Kans lijkt mij groter dat hij tekent, dan dat hij niet tekent. Feyenoord zoekt verbreding voor de selectie zonder een al te hoge investering met liefst een Nederlands profiel en wat ervaring.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Kans lijkt mij groter dat hij tekent, dan dat hij niet tekent. Feyenoord zoekt verbreding voor de selectie zonder een al te hoge investering met liefst een Nederlands profiel en wat ervaring.
Yep. Zal denk ik enkel een vraagstuk rondom salaris zijn.

Even in de statistieken gedoken. JP heeft achtereenvolgens 31, 29, 33 en 36 officiële wedstrijden voor Mainz gespeeld. Hiervan was het gros als aanvallende middenvelder. Een enkele keer als linksbuiten en soms zelfs centraal op het middenveld. In 129 wedstrijden voor Mainz maakte hij 13 goals en gaf hij 23 assists. Dat valt wel wat tegen, had meer verwacht. Daarentegen schijnt hij vooral progressie te hebben geboekt in zijn fysieke eigenschappen. Hij liep daar meer dan hij bij Feyenoord deed en won ook meer duels. Lijkt me alles bij elkaar op z'n minst een fijne versterking voor de breedte.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wel een rechterrijtje club natuurlijk, maar geen indrukwekkende statistieken nee.

Bij Feyenoord zal je wel vaker dichtbij de goal terecht komen. In zijn beste seizoen 2013-2014 (10 goals/10 assists in 29 wedstrijden) toen het tussen Memphis en hem ging wie er mee ging naar het WK was hij vrijwel even productief als Sinisterra afgelopen seizoen. Ergens zit het er dus wel in, maar hij is niet erg constant. Veel seizoenen loopt hij 1 op 3 qua goals/assists per wedstrijd. Niet top, niet heel erg goed.
 

Miramar

Well-known member
Dan zijn het geen kenners, waanzinnig goeie middenvelders spelen niet bij FC Utrecht. Een goeie middenvelder is het vast wel, maar bij waanzinnig goed denk ik toch aan een andere categorie.
In Rotterdam is het Legioen snel enthousiast. Als Boëtius komt ligt het openbare leven een dag plat.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Lijkt de komende paar weken nog rustig te blijven. Hopelijk dat we die Hancke binnenhengelen voor de enige echt kritieke linksback positie. Het zal verder wel los gaan komen in augustus.

Op zich zou je inclusief Hancke wel tot een opstelling moeten komen om de wedstrijden tot de deadline door te komen. Vitesse uit is de eerste wedstrijd en ik kan mij voorstellen dat die op dit moment nog minder compleet/ingespeeld zijn. Daarna Heerenveen thuis, RKC uit en Emmen thuis.

Mocht Kökçu of Senesi vertrekken, dan ontstaan er uiteraard weer twee kritische posities die moeten worden ingevuld.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ja, beetje vreemd dat wij een speler verhuren die we zelf hebben gehuurd. Even kijken hoe die constructie precies in elkaar zit, want we hebben wel een koopoptie.

Ik vind Bassett wel een apart verhaal. Hij maakt op mij eigenlijk altijd wel een goeie indruk, maar blijkbaar ziet Slot het niet helemaal in hem zitten. Ik ben zeer benieuwd hoe hij het een seizoen met veel speeltijd in de Eredivisie gaat doen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Kreeg wel erg weinig speeltijd. Dus daar sprak al geen vertrouwen uit. Terwijl hij toch erg geschikt leek. Gaat zo weer een stukje krapper worden de selectie. Gelukkig hebben we Diemers en Hendrix nog.
 

Hankie

Well-known member
Lekker verhuren en kijken wat hij kan in de Eredivisie, hij is in principe nog gehuurd dit seizoen en blijkbaar mag je hem dan doorverhuren ofzo
 

Miramar

Well-known member
Terwijl de meeste selecties wel zo'n beetje rond zijn noemen ze bij Feyenoord alleen maar namen van spelers die niet haalbaar zijn.
 
Bovenaan