Het grote Feyenoord transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Voor wat het waard is: op Twentefans wordt de naam Anass Salah-Eddine (jong Ajax, linksback) gelinkt aan Twente en Feyenoord

Hij wordt elders aan Club Brugge, FC Twente en Feyenoord gelinkt. Ik dacht dat Club Brugge op pole lag. Ook het meeste budget. Daarna zal FC Twente wel als tweede gedadigde zijn. Ondanks Feyenoord niet echt concurreert met Ajax, zullen ze bij voorkeur liever niet aan Feyenoord verpatsen.
 

Batigoal

Well-known member
Logisch, was altijd een zeer talentvolle linksback. Gezien de schaarste op die positie erg interessante optie voor de meeste clubs. Hij is de afgelopen maanden na een 2e zware blessure prima teruggekomen. Het had niet gek geweest als Ajax hem een serieuze kans had gegeven, maar blijkbaar werd hij toch niet goed genoeg geacht en wilden wij heel erg graag Wijndal hebben. Maar het zou me niets verbazen als hij bij een andere club alsnog een uitstekende linksback wordt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Schijnbaar zijn linksbacks blessuregevoelig. Onze twee jeugdige linksbacks waren het afgelopen seizoen ook geblesseerd. Eentje lijkt nu wel mee te mogen op trainingskamp, maar ook maar omdat Kleijn geblesseerd is. Als middenvelders Hendrix en Kleijn de voorkeur krijgen, dan lijkt Hartman geen serieuze kans te maken.
 

Hankie

Well-known member
Logisch, was altijd een zeer talentvolle linksback. Gezien de schaarste op die positie erg interessante optie voor de meeste clubs. Hij is de afgelopen maanden na een 2e zware blessure prima teruggekomen. Het had niet gek geweest als Ajax hem een serieuze kans had gegeven, maar blijkbaar werd hij toch niet goed genoeg geacht en wilden wij heel erg graag Wijndal hebben. Maar het zou me niets verbazen als hij bij een andere club alsnog een uitstekende linksback wordt.
Ze willen hem ook al een tijdje verlengen, maar hij schijnt het tegen te houden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ze willen hem ook al een tijdje verlengen, maar hij schijnt het tegen te houden.

Kan geld en perspectief zijn. Danilo die wilde volgens mij best verlengen, maar tegen meer salaris gezien zijn prestaties bij FC Twente.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hendrix mag vertrekken. FC Twente en Dickpic FC hebben interesse.

Toch knap dat een speler waarvan je weinig verwacht toch nog kan tegenvallen.

Noffel naar Eindhoven op huurbasis.

Zal toch een keer een definitief vertrek worden. Met drie keer een tijdelijk vertrek naar de eerste divisie lijk je niet direct een toekomst te hebben bij Feyenoord 1.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ene Santiago Gimenez schijnt de spits te moeten worden. Een net 21-jarige Mexicaan. Zaten de Feyenoord transferwatchers heel erg overspannen over te doen en wilde de naam niet droppen om niet de deal te frusteren. Nu droppen ze hem wel, dus ik neem aan dat we dan ver zijn.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
De naam van de buitenlandse spits, waar diverse Feyenoordttwitteraars al weken laaiend enthousiast over zijn, is bekend: De Mexicaan Santiago Giménez moet de nieuwe aanvalsleider van Feyenoord worden. De 21-jarige spits is geboren in Buenos Aires en opgeleid bij Cruz Azul in Mexico. Daar is de competitie net weer begonnen en onze Mexicaanse vriend loopt daar in zijn eerste drie duels 1 op 1. Ook is hij sinds oktober vorig jaar international van de Mexicaanse ploeg, waarvoor hij in vier duels twee goals scoorde. Hij vertegenwoordigt volgens transfermarkt een waarde van 4 miljoen en heeft nog een contract tot de zomer van 2023. Dus als ze bij Feyenoord inderdaad overtuigd zijn van zijn kwaliteiten, is dit wel het moment om toe te slaan.

Ik heb nog nooit van die gozer gehoord, maar qua profiel zijn dit wel spelers waar ik enthousiast van kan worden. Vanavond maar eens even verder op onderzoek uit. :)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tot dit seizoen was zijn rendement nog niet heel erg bijzonder. Ook in de jeugd niet. Qua leeftijd wel erg interessant en gezien zijn 1-jarig contract is hij wellicht zelfs wel haalbaar.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Tot dit seizoen was zijn rendement nog niet heel erg bijzonder. Ook in de jeugd niet. Qua leeftijd wel erg interessant en gezien zijn 1-jarig contract is hij wellicht zelfs wel haalbaar.
17 goals en 11 assists in 102 wedstrijden voor Cruz Azul is inderdaad geen bijzonder hoog rendement. Anderzijds zegt het ook wel iets dat een jongen die in april 21 is geworden nu al meer dan 100 duels in de subtop van de Liga MX achter zijn naam heeft staan. Maar goed, straks maar even beelden kijken en kijken of ik wat scoutingverslagen kan vinden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Volgens ESPN Mexico is er nog geen bod ingediend, maar wel interesse. Tot dusver niks meer dan de volgende naam dus.
 
Bovenaan