Het grote Feyenoord transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Die namen die overal opduiken. Vreselijk wat een armoe

De meeste spelers heb ik zelden zien spelen. Degene die vroegtijdig opduiken worden het meestal ook niet. Vorig jaar en ook dit jaar duiken de meeste namen echt vlak voor het definitief vastleggen op. Die van Heracles schijnt al half stukgelopen te zijn op de vraagprijs en de wens van de speler om naar Italië terug te keren. Zou ook niet verwachten dat we dan alleen hem als linksback zouden halen, maar dat we er nog één zouden halen.

Ik had eerlijk gezegd deze week wel een transfer verwacht. Je wil toch niet tot augustus wachten met je binnenkomende transfers en op zich zijn Malacia en Sinisterra beide nu definitief rond.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zitten er nu wel een paar bij, maar dat lijkt op dit moment vooral uit armoede te zijn om maar aan aantallen te komen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Jong Feyenoord is toch een drama?

In welke zin? Vooral dat we niet in de piramide zitten is een drama. Daarnaast hebben we inderdaad een paar matigere lichtingen gehad. Je plukt nu deels de wrange vruchten van de jaren dat er jaarlijks een paar naar Ajax, PSV of het buitenland vertrokken en deels hebben we ook gewoon een paar slechtere lichtingen gehad. Die tendens lijkt nu gelukkig te zijn doorbroken en de talenten lijken nu wel te blijven. Alleen blijft Jong Feyenoord en de piramide denk ik nog wel een probleem. Milambo en Hartjes lijken nog niet echt verder in hun ontwikkeling een jaar verder.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dilrosun gaat de volgende versterking voor Feyenoord worden. Kwam een paar jaar terug heel snel en speelde zelfs in Oranje. Daarna veel blessures gehad en daardoor een beetje uit de picture geraakt. Afgelopen seizoen had hij een goed seizoen bij Bordeaux in Frankrijk, met twee goals en acht assists en bovenal geen lichamelijk ongemak. Hij kan op rechts, op links en zelfs op '10'. Als hij blessurevrij blijft, in mijn ogen een prima aanwinst voor ons.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Na Feyenoord Transfermarkt en Rotterdam Transfermarkt nu Jamel Transfermarkt? Had geen verdere bevestiging meer voorbij zien komen. Kan inderdaad een interessante speler zijn. Geen zekerheidje, maar wel een speler die op veel posities kan spelen, dus dat is lekker. Zou er ook wel tevreden mee zijn.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Na Feyenoord Transfermarkt en Rotterdam Transfermarkt nu Jamel Transfermarkt? Had geen verdere bevestiging meer voorbij zien komen. Kan inderdaad een interessante speler zijn. Geen zekerheidje, maar wel een speler die op veel posities kan spelen, dus dat is lekker. Zou er ook wel tevreden mee zijn.
Dit nieuwtje heb ik van Martijn Krabbendam, eerlijk is eerlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Abubakari

Well-known member
Afgelopen seizoen had hij een goed seizoen bij Bordeaux in Frankrijk, met twee goals en acht assists en bovenal geen lichamelijk ongemak
Je legt de lat niet echt hoog, een aanvaller met 2 goals heeft in mijn ogen geen goed seizoen gedraaid.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Je legt de lat niet echt hoog, een aanvaller met 2 goals heeft in mijn ogen geen goed seizoen gedraaid.

Bij een degradant en ongeveer 50/50 basis en niet veel wedstrijden (bijna) negentig minuten gespeeld. Maar heel goed is het niet nee. Bijna 900 minuten om een goal te maken en per ongeveer 300 minuten een assist. Eerdere seizoenen bij Hertha laten wel zien dat er meer potentie in lijkt te zitten. Richting een goal of tien, maar ook dat is nog geen Sinisterra met twaalf in 30 wedstrijden doch scheelt het dan niet heel veel. Heel blij hoef je er ook niet direct mee te zijn, maar gezien onze mogelijkheden kan je er tevreden mee zijn. Het is wel een speler waar het in zou kunnen zitten om echt beslissend te kunnen worden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Mooi! Weer een optie erbij. Hopelijk houdt Feyenoord hem fit en komt zijn talent er volledig uit.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nice. Prima aankoop!
Geen 5 miljoen, maar 2,5.

Verder is Maatsen tóch onderweg naar Feyenoord, ondanks concrete interesse vanuit o.a. de Premier League en Schalke. Maatsen heeft zelf een voorkeur voor Feyenoord, na goede gesprekken met Slot en uiteraard een zeer grote kans op een basisplaats, omdat we momenteel geen enkele linksback hebben.

En binnen Feyenoord gaat men er nog steeds vanuit dat de kans zeer groot is dat de deal met Gnonto rond gaat komen.

Tot zover de nieuwtjes van vandaag.
 
Bovenaan