Eef de Kip
Well-known member
Maar wat is nou het probleem dat hij die groepsapp verlaten heeft?
Nou aan die reacties te zien ging dat nogal abrupt. Maar verder boeit het allemaal vrij weinig ja.Maar wat is nou het probleem dat hij die groepsapp verlaten heeft?
Voor Feyenoord is het trouwens wel prima zo. Hij schijnt voor 6 miljoen weg te gaan in plaats van 4. En het maakt voor nu echt geen reet uit dat 'ie naar Ajax gaat. Het gaat tussen Ajax en Feyenoord is ook zonder Berghuis bij Ajax al megagroot. En Berghuis zou toch al weggaan, dus dat verlies moesten we hoe dan ook opvangen. Uiteindelijk werd 'ie door de omstandigheden ook wel heel groot gemaakt. Te groot misschien wel. Tuurlijk, hij was onze beste speler en een fijne aanvoerder. Zijn goals en assists zullen worden gemist. Evenals zijn analyses na afloop van de wedstrijd. Maar uiteindelijk is Feyenoord volledig in renovatie en is het hele Arnesen/Slot project al iets voor de lange termijn. Dus prima dat zo'n grootverdiener vertrekt, waardoor er ruimte ontstaat in het salarishuis en er ook wat transferbudget beschikbaar komt, zodat Arnesen talentvolle jongens kan halen die op termijn het nieuwe geraamte van Feyenoord moeten vormen. En waarvan er hopelijk een paar over een aantal jaar voor een veelvoud doorverkocht kunnen worden. Dat moet ons beleid zijn, zoals Ajax het ook jarenlang gedaan heeft. Niet het krampachtig vasthouden aan vedettes met onverantwoord hoge salarissen en bizarre clausules.
Hmm, als je het zo bekijkt, wat een held is het!Tsja, doeidoei. Met je 'Wij Zijn Feyenoord' en het kussen van het logo.
Kweenie man, ik zou persoonlijk liever herinnerd worden als een betrouwbaar en goed mens, een volksheld bovendien, maar dan met iets minder geld op te bank. Dan bekend staan als een rat die tienduizenden mensen voor lul heeft gezet voor een beetje extra geld en een paar extra landstitels. Maar goed, dat ben ik.
Tsja, als de derde wereldoorlog uitbreekt en de aarde na een kernoorlog onbewoond is geraakt en Jamel zit in een bunker als laatste mens op aarde, dan weet ie er toch nog een positieve draai aan te geven. Goeie eigenschap, maar niet altijd even realistisch.Vind wel dat je de waarde van Berghuis voor dit Feyenoord enorm naar beneden haalt. Die man bepaalde alles de afgelopen jaren. Met je eens dat het nieuwe mogelijkheden biedt, maar van Linssen en Sinisterra ligt niemand wakker.
Flinke klus voor Arnesen om voor een bescheiden bedrag een opvolger te halen die net zo bepalend kan zijn met goals en assists.
Vind wel dat je de waarde van Berghuis voor dit Feyenoord enorm naar beneden haalt. Die man bepaalde alles de afgelopen jaren. Met je eens dat het nieuwe mogelijkheden biedt, maar van Linssen en Sinisterra ligt niemand wakker.
Flinke klus voor Arnesen om voor een bescheiden bedrag een opvolger te halen die net zo bepalend kan zijn met goals en assists.
Voor Feyenoord is het trouwens wel prima zo. Hij schijnt voor 6 miljoen weg te gaan in plaats van 4. En het maakt voor nu echt geen reet uit dat 'ie naar Ajax gaat. Het gaat tussen Ajax en Feyenoord is ook zonder Berghuis bij Ajax al megagroot. En Berghuis zou toch al weggaan, dus dat verlies moesten we hoe dan ook opvangen. Uiteindelijk werd 'ie door de omstandigheden ook wel heel groot gemaakt. Te groot misschien wel. Tuurlijk, hij was onze beste speler en een fijne aanvoerder. Zijn goals en assists zullen worden gemist. Evenals zijn analyses na afloop van de wedstrijd. Maar uiteindelijk is Feyenoord volledig in renovatie en is het hele Arnesen/Slot project al iets voor de lange termijn. Dus prima dat zo'n grootverdiener vertrekt, waardoor er ruimte ontstaat in het salarishuis en er ook wat transferbudget beschikbaar komt, zodat Arnesen talentvolle jongens kan halen die op termijn het nieuwe geraamte van Feyenoord moeten vormen. En waarvan er hopelijk een paar over een aantal jaar voor een veelvoud doorverkocht kunnen worden. Dat moet ons beleid zijn, zoals Ajax het ook jarenlang gedaan heeft. Niet het krampachtig vasthouden aan vedettes met onverantwoord hoge salarissen en bizarre clausules.
Nou dat vind ik niet. Volgens mij ben ik juist altijd degene die het voor Berghuis opnam als hij weer eens kritiek kreeg dat hij onzichtbaar was in een grote wedstrijd. Maar feit is dat we hem sowieso kwijt zouden raken, deze zomer. En dat de transfer naar Ajax blijkbaar 2 miljoen meer oplevert dan voorzien. Mij maakt het verder niet uit, wat ik ermee bedoelde is dat deze overstap er niet opeens voor zorgt dat het gat tussen Ajax en Feyenoord veel groter wordt. Dat gat was al gigantisch.Vind wel dat je de waarde van Berghuis voor dit Feyenoord enorm naar beneden haalt. Die man bepaalde alles de afgelopen jaren. Met je eens dat het nieuwe mogelijkheden biedt, maar van Linssen en Sinisterra ligt niemand wakker.
Sinds wanneer nemen we FC Afkicken serieus?
Die groepsapp heeft iemand lopen photoshoppen en die insiders lopen ook maar wat te gokken.
Allemaal leuk en aardig maar het is gewoon gênant. De beste speler van Feyenoord die naar Ajax gaat voor een schijntje.
Ik snap sowieso niet dat Berghuis dat zelf wil want hij kan er alleen maar mislukken.
En bij Feyenoord moeten ze in alle contracten maar opnemen dat voor een transfer naar Ajax de club altijd een veto heeft.
Ik ben nu al fan van dit elftal....En door:
Basel heeft zich voor Burger gemeld, onduidelijk of Feyenoord hem kwijt wil. Daarnaast is Feyenoord nu met een Noorse verdedigende middenvelder bezig en een Noorse linksback (om vertrek Haps of Malacia op te vangen). Gaat een druk transferzomertje worden. Er zal ook nog wel een vervanger komen voor die Ajacied. Zal het verwachtingspatroon keurig om laag brengen.
Zou je eigenlijk nog Buijs moeten hebben als nieuwe trainer.Ik ben nu al fan van dit elftal....
Inderdaad en Jhon burgerking als assistent....Zou je eigenlijk nog Buijs moeten hebben als nieuwe trainer.