Het grote Feyenoord transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Nou ja die hoefde geen twintig wedstrijden te spelen en voor het EK viel het alleen tegen PSV echt op dat hij niet echt meer van de grond kwam. Bij Feyenoord krijg je nog wel eens een schot op doel.
 

Abubakari

Well-known member
Maar wat een kansloos figuur ben je dan zeg.

Met sommige collega's heeft dat joch seizoenen samengespeeld. Heb je ook wel echt karakter zeg.
Was dus zo abrupt omdat hij een ander nummer moest nemen vanwege het onvriendelijks wat hem toegevoegd werd door aanhangers van de club die hij verlaat.
Blijkt dus ook weer wat genuanceerder te liggen.

Vinden jullie hem nu wel weer aardig?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Was dus zo abrupt omdat hij een ander nummer moest nemen vanwege het onvriendelijks wat hem toegevoegd werd door aanhangers van de club die hij verlaat.
Blijkt dus ook weer wat genuanceerder te liggen.

Vinden jullie hem nu wel weer aardig?

Ik geloof daar geen reet van. Degene die met dit bericht kwam die verkoopt vaker flauwekul. Dat hij wat vervelende berichtjes heeft ontvangen geloof ik wel, maar niet dat hij daarom de WhatsApp groep heeft verlaten.

Ik sluit bijna uit dat het noodzakelijj is om uit WhatsApp groepen te stappen met een nieuw nummer. Staat mij bij dat ik in 2015 toen ik mijn zakelijke iPhone moest inleveren gewoon het nummer in WhatsApp heb aangepast en dat ik verder geen groep heb verlaten. In China als ik mijn Hong Kong simkaart erin doe, dan heb ik ook geen problemen met mijn WhatsApp groepen. Als ik dan mijn Nederlandse simkaart erin stop nog steeds geen enkel probleem.

Mocht dat anders zitten, dan lijkt het mij nog steeds niet noodzakelijk om uit een WhatsApp groep te stappen en als je dat doet, dan kun je volgens mij communicatief even een berichtje sturen voordat je de groep verlaat. Dus nee, dit verandert mijn mening niet of hooguit ten nadelen van Berghuis.
 

Abubakari

Well-known member
Wat zit de voetbalwereld toch wonderlijk in elkaar he, wie had twee weken terug nou verwacht dat een Ajacied het hier voor Steven Berghuis op zou nemen.
Ik begrijp steeds beter dat hij die kille Kuip inruilt voor het warme Ajax nest.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wat zit de voetbalwereld toch wonderlijk in elkaar he, wie had twee weken terug nou verwacht dat een Ajacied het hier voor Steven Berghuis op zou nemen.
Ik begrijp steeds beter dat hij die kille Kuip inruilt voor het warme Ajax nest.

Ik vrees voor hem dat er best wat Ajax supporters hem net zo warm verwelkomen als wij destijds Lurling. Ik was het kwijt, maar Berghuis schijnt een bal bewust een gezinsvak in de ArenA te hebben geschoten.

Los van of het verhaal helemaal waar is, denk ik dat jij in zijn plaats wel eventjes netjes een berichtje had gestuurd voordat je de groep zou verlaten. Gewoon een klein beetje fatsoen.
 

Abubakari

Well-known member
Ach ja, zelfs Cruijff werd niet door iedereen met open armen ontvangen toen hij naar Feyenoord ging. Het zal allemaal wel.

Ik weet niet hoe het precies gegaan is. Ik ga er dan ook geen oordeel over uitspreken. Ik zou sowieso niet in een Feyenoord app groep gaan zitten en zo ja ook niet weten hoe snel ik er uit moest zien te komen. Dus alle begrip.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Haps gaat naar Alanyaspor

Is in gesprek met. Zou mooi zijn als we er nog een mooie transfersom kunnen vangen en die Noorse vervanger goedkoper is.

Even kijken of hij nog bij de selectie zit vandaag.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
6 miljoen weggepist. Toen stond Malacia ook al op de deur te kloppen. Kon dat jaar ook meteen aan de bak, omdat Hapsie Haps toch altijd ziek, zwak en misselijk is.

Bozanik nog wel een klein beetje hoop dat dat wat kan gaan worden. Is wel echt doelgericht. Moet je alleen hem in de eindfase gebruiken. Bij AZ werkte Slot ook met een wat gemankeerde spits, dus wie weet.
 

JFK

Well-known member
Volgens de geruchten zou Malacia voor 11 miljoen naar Club Brugge gaan.
Inpakken maar.
 

Hankie

Well-known member
Volgens de geruchten zou Malacia voor 11 miljoen naar Club Brugge gaan.
Inpakken maar.
Bijna nu nog even goed leren lezen. Brugge bied 6 miljoen en Feyenoord wil minimaal 11. Arnesen heeft inmiddels gemeld dat hij bij Feyenoord blijft.
 
Bovenaan