Mooie afleidingsmanouevre van het bestuur, dat Jahanbaksh gerucht. Ik zie op twitter en lees over het fr12 forrum allerlei boze mensen die Berghuis verwensen, maar kunnen ze niet beter hun pijlen op het Feyenoord bestuur richten? Radio Rijnmond zegt dat het op kan lopen, maar voor de rest lees ik alleen maar maximaal 5,5 miljoen. Hoe dan ook is het natuurlijk zeer pijnlijk dat Ajax Feyenoords beste speler voor een schijntje op kan halen. Labyad was duurder, Scherpen gaat meer opleveren. .
Zou het trouwens wel leuk vinden mocht Jahanbaksh terugkeren in de eredivisie, vond ik een fijne speler om naar te kijken.
Ook wel aardige kapitaalsvernietiging trouwens, gehaald voor 19 miljoen, weg voor 5 miljoen (zijn waarde volgens transfermarkt.nl).
Er is natuurlijk een reden dat Max, Hankie, JFK, Miramar, ik, etc hier zitten en niet op fr12. Ik lees die reacties daar al een tijdje niet eens meer. Heb wel wat beters te doen dan allerlei mensen met ziektes te zien schelden en racistische en antisemitische bagger te zien verspreiden. Ik snap dat het voor jou in dit geval vrij vermakelijk is, maar mij zal het me aan m'n reet roesten wat die mensen daar ervan vinden.
Ik vind het vrij absurd dat Troost dit contract heeft laten opstellen. Het is inderdaad pijnlijk dat we genoodzaakt zijn om hem te verkopen voor een flutbedrag aan Ajax. En ja, de één zegt max 5,5 miljoen en de ander max 6,5 miljoen. Lekker boeiend allemaal. Het is en blijft een schijntje.
Maar dan nog is Berghuis natuurlijk een ontzettende rat met z'n 'Wij Zijn Feyenoord', z'n geklop op het logo en zijn 'ik ga nooit een binnenlandse transfer maken'. Hij vindt die paar extra centen en CL voetbal blijkbaar belangrijker dan zijn heldenstatus bij Feyenoord. Is zijn goed recht, maar het toont zijn karakter. Ik zou het persoonlijk niet over mijn hart kunnen verkrijgen om honderdduizenden mensen, waaronder heel veel kinderen, het gevoel te geven ze in de steek te laten en voor lul te zetten. Berghuis wel. Prima joh, geen woord meer verder aan vuil maken.
Hup Alireza!