Ik vind dat je stookt.Ik stook niet, de enige keer dat ik dat twitteraccount heb gezien was bij de Berghuis geruchten, voor de rest volg ik de Feyenoord gerelateerde transfers niet zo. . En nu is het het eerste wat ik zie als ik op Jahanbaksh - Feyenoord google. Dus vandaar een oprechte vraag. Niet zo paranoide Jamel, dat siert je niet.
- Eerst heb je het over fr12 reacties, alsof die representatief zijn voor de gemiddelde Feyenoorder hier. Maar wij kunnen ook geen reet met die reacties en hebben daar al heel vaak afstand van genomen.
- Max geeft aan dat hij (en ook de Feyenoorders om hem heen. Ik bijvoorbeeld) al amper over Berghuis praten, de laatste tijd. En dan kom jij met deze reactie: "Dat "we het niet meer over Berghuis hebben" geeft slechts aan hoe pijnlijk het is. Want dat is het, je beste speler voor een schijntje naar de gehate rivaal laten gaan is precies het beleid waardoor Feyenoord zo afgezakt is.". Wat wil je hier dan precies mee? Want iedere domoor weet dat Feyenoord er een teringzooi van heeft gemaakt, de laatste jaren. Daarom is inmiddels ook bijna iedereen met een bepaalde functie binnen de club vervangen en varen we een totaal andere koers. Die we pas over een paar jaar weer kunnen beoordelen. Maar waarvan de eerste contouren er goed uitzien. Dus daar praten we over. Niet over passanten als Berghuis.
- En dan kom je nog met een zinnetje als "Ik zie het als ik google alleen bij hetzelfde twitteraccount staan waar ze er zeker van waren dat Berghuis niet Ajax zou gaan. Iets met Feyenoord transfer ofzo.". Laat maar zien waar ze op dat twitteraccount hebben gezegd dat Berghuis 'zeker niet naar Ajax zou gaan'. Zij zeiden dat Ajax niet direct de eerste optie voor Berghuis was, maar in beeld zou komen als er geen andere club zou komen waar Berghuis interesse in heeft. Wolfsburg was de eerste keus van Berghuis, maar die zijn zelf afgehaakt. Dat heeft Van Bommel vorige week in een interview bevestigd. Verder hadden ze de primeur bij zo'n beetje alle inkomende en uitgaande transfers van de afgelopen anderhalf jaar bij Feyenoord.