Het grote Feyenoord transfertopic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Feyenoord vraagt volgens de voorzitter van Club Brugge 11 miljoen, maar hij heeft 6 miljoen geboden. Arnesen zegt dat 'ie niet weggaat...

Hopelijk gaat 'ie weg voor 10 miljoen, maar dat zal wel weer niet. Die loopt over een paar jaar gewoon transfervrij de deur uit.
 

SanMark.

Well-known member
Feyenoord vraagt volgens de voorzitter van Club Brugge 11 miljoen, maar hij heeft 6 miljoen geboden. Arnesen zegt dat 'ie niet weggaat...

Hopelijk gaat 'ie weg voor 10 miljoen, maar dat zal wel weer niet. Die loopt over een paar jaar gewoon transfervrij de deur uit.
volgend jaar voor 1.5 miljoen of zo.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Mooi, hoeven we het daar nooit meer over te hebben.

Ik begreep dat ze Dilrosun willen gaan huren van Hertha. Dan hopelijk wel dat er een koopoptie op zit of dat ze verwachten dat in het komende jaar een talent gaat aanhaken. Ik heb niet echt zicht op de aankomende talenten. Vooralsnog kom ik niet verder dan Baldé en Conteh. Beide zijn lang niet altijd fit.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Mooi dat er nu eindelijk duidelijkheid is. Dit duurde allemaal weer veel te lang. Ik werd er onderhand wel moe van dat het in elk interview met iemand van Feyenoord over die slang ging. Centjes pakken, centrale verdediger en rechtsbuiten halen. En doorgaan waar we mee bezig zijn.
 

Miramar

Well-known member
Mooi dat er nu eindelijk duidelijkheid is. Dit duurde allemaal weer veel te lang. Ik werd er onderhand wel moe van dat het in elk interview met iemand van Feyenoord over die slang ging. Centjes pakken, centrale verdediger en rechtsbuiten halen. En doorgaan waar we mee bezig zijn.
Jahanbaks willen ze
 

Max

Administrator
Forumleiding
Jahanbakhsh lijkt de rechtsbuiten te gaan worden. Feyenoord schijnt hem definitief van Brighton over te nemen. Dat zou een prima optie zijn voor rechtsbuiten. Voor die positie hadden we niet echt iemand. Conteh, Azarkan en Baldé lijken mij iig nog te licht.
 

Hankie

Well-known member
Zo dat zou wel een goede zijn als hij zijn niveau weer kan halen. Dan Dilrosun nog huren en een goed RCV zijn we compleet.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat seizoen met 21 goals en 12 assists voor AZ, als hij dat niveau weer benadert dan is hij een topaankoop voor ons natuurlijk. Maar was de laatste jaren niet indrukwekkend in de Premier League, dus afwachten wat er nog van die speler over is.
 
Bovenaan