Zou je eigenlijk nog Buijs moeten hebben als nieuwe trainer.
Die gaat Ten Hag opvolgen bij Ajax.
Zou je eigenlijk nog Buijs moeten hebben als nieuwe trainer.
Inderdaad en Jhon burgerking als assistent....
Hoeft niet. De donkere jongens worden vervangen door Noren lees ik net.Serginho Greene er ook nog bij.
Hoeft niet. De donkere jongens worden vervangen door Noren lees ik net.
Dat was een goeieDan hebben we meer aan Singh
Daar hoeven wij niet bang voor te zijn.Die gaat Ten Hag opvolgen bij Ajax.
Daar hoeven wij niet bang voor te zijn.
Maar Buijs in de toekomst trainer van Feyenoord is niet eens zo'n onwaarschijnlijk scenario vrees ik voor jullie.
Waarom jaag je mij de stuipen op het lijf met dit soort uitspraken?Daar hoeven wij niet bang voor te zijn.
Maar Buijs in de toekomst trainer van Feyenoord is niet eens zo'n onwaarschijnlijk scenario vrees ik voor jullie.
😀Maar we zitten nu in de fase van hoop en vertrouwen en rekenen dat het project van Arnesen gaat slagen.
Dat leuke voetbal van Slot levert een veertiende plaats op, dan gaan ze voor het grijze betonvoetbal van Buijs, ik denk in de week van 20 oktober, kort na de nederlaag bij Cambuur.Waarom jaag je mij de stuipen op het lijf met dit soort uitspraken?
20 oktober is mijn trouwdag.😀
Of mee je het serieus?
Dat leuke voetbal van Slot levert een veertiende plaats op, dan gaan ze voor het grijze betonvoetbal van Buijs, ik denk in de week van 20 oktober, kort na de nederlaag bij Cambuur.
Ik denk ik bereid jullie er vast even op voor.
DankSterkte alvast.
Misschien dat ze Berghuis dan gewoon vrij geven om zijn verjaardag te vieren.19 december op de verjaarxag van Berghuis is Fey - Ajax dus ook leuk getimed.
Nou, hebben jullie voor in ieder geval 1 aanwinst al een passend spreekkoor.Ofir Marciano, de 31-jarige sluippost van het Israëlische nationale elftal, wordt de back-up van Bijlow. Hij komt transfervrij over van Hibs.
Zal wel minimaal een wedstrijd of 20 keepen.