Het grote Feyenoord transfertopic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat zijn dan al 6 en met Berghuis er bij 7 die plaats 4 waardig zijn waarmee je desondanks vijfde werd.
Op twee puntjes van plek 4, met een veel beter doelsaldo dan Vitesse. Komend seizoen hopelijk weer fans in de Kuip, dat scheelt ook wel een slok op een borrel.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nou, dan krijgen we een mooi seizoen. Nog drie erbij en we doen mee om plaats 4....

Want bij FC Utrecht en Vitesse spelen elf fantastische spelers? FC Utrecht daar lopen op de meeste posities straks mindere spelers dan bij ons rond. Bij Vitesse is het mij sowieso volstrekt onduidelijk wie er straks rondloopt. Lijkt mij sterk dat je niet minimaal meedoet om plek 4.
 

BlauwVinger

Well-known member
De min of meer prangende vraag dient zich aan in hoeverre Steven Berghuis gaat bijdragen aan het beoogde tapioca-effect bij Ajax. Het oogt als een opmerkelijke transfer.

Tapioca is een geur- en kleurloos ingrediënt, onder andere gebruikt als ingrediënt om soep te binden tot een condé. Ik verstout mij deze toevoeging (pun intended) om ook types als Gevegt de gelegenheid te geven om een beetje mee te praten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het is de schuld van Frank de Boer dat Berghuis naar Ajax gaat. Aldus Reverend Dirk.

Uiteindelijk is Frank de Boer overal verantwoordelijk voor. Zelfs Dansen met Janssen had voorkomen kunnen worden als we gewoon die avonden het Nederlands elftal hadden kunnen zien.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik stook niet, de enige keer dat ik dat twitteraccount heb gezien was bij de Berghuis geruchten, voor de rest volg ik de Feyenoord gerelateerde transfers niet zo. . En nu is het het eerste wat ik zie als ik op Jahanbaksh - Feyenoord google. Dus vandaar een oprechte vraag. Niet zo paranoide Jamel, dat siert je niet.

Kijk:
Bekijk bijlage 761247
Wel mooi dit. Inmiddels melden diverse media dat Jahanbakhsh zo goed als rond is met Feyenoord. Die tekent dus één dezer dagen. Terwijl begin van de week Feyenoord Transfermarkt inderdaad de enige bron was en dus de primeur had. Daarom hield ik een slag om de arm met Berghuis naar Ajax toen hij meldde dat Ajax niet direct zijn eerste optie was.
 
Bovenaan