Abubakari
Well-known member
Dat zijn dan al 6 en met Berghuis er bij 7 die plaats 4 waardig zijn waarmee je desondanks vijfde werd.Senesi, Geertruida, Malacia en Til horen daar ook wel bij.
Dat zijn dan al 6 en met Berghuis er bij 7 die plaats 4 waardig zijn waarmee je desondanks vijfde werd.Senesi, Geertruida, Malacia en Til horen daar ook wel bij.
Op twee puntjes van plek 4, met een veel beter doelsaldo dan Vitesse. Komend seizoen hopelijk weer fans in de Kuip, dat scheelt ook wel een slok op een borrel.Dat zijn dan al 6 en met Berghuis er bij 7 die plaats 4 waardig zijn waarmee je desondanks vijfde werd.
Nou, dan krijgen we een mooi seizoen. Nog drie erbij en we doen mee om plaats 4....
Klopt er is ook zwaar ondergepresteerd.Dat zijn dan al 6 en met Berghuis er bij 7 die plaats 4 waardig zijn waarmee je desondanks vijfde werd.
Ja, Fer speelde een WK....Linssen was een sterkhouder bij Vitesse.
Ja, Fer speelde een WK....
Sindsdien nooit meer iets betekent op het veld. Linssen is ook niet het ei van Columbus.Dat is langer geleden.
Het is de schuld van Frank de Boer dat Berghuis naar Ajax gaat. Aldus Reverend Dirk.
Wel mooi dit. Inmiddels melden diverse media dat Jahanbakhsh zo goed als rond is met Feyenoord. Die tekent dus één dezer dagen. Terwijl begin van de week Feyenoord Transfermarkt inderdaad de enige bron was en dus de primeur had. Daarom hield ik een slag om de arm met Berghuis naar Ajax toen hij meldde dat Ajax niet direct zijn eerste optie was.Ik stook niet, de enige keer dat ik dat twitteraccount heb gezien was bij de Berghuis geruchten, voor de rest volg ik de Feyenoord gerelateerde transfers niet zo. . En nu is het het eerste wat ik zie als ik op Jahanbaksh - Feyenoord google. Dus vandaar een oprechte vraag. Niet zo paranoide Jamel, dat siert je niet.
Kijk:
Bekijk bijlage 761247