Het grote Feyenoord transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Nou ja kampioen is wel vrijwel uitgesloten. Maar een stabiel jaar kan er best in zitten.
 

Atreides

Well-known member
Nou ja kampioen is wel vrijwel uitgesloten. Maar een stabiel jaar kan er best in zitten.

Ik denk dat Feyenoord een gevaarlijke outsider zal zijn.

Vergeet ook niet dat er bij Ajax waarschijnlijk drie/vier belangrijke spelers zullen vertrekken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik zat meer te focussen op het andere scherm, maar hij oogte weer erg scherp en gretig.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Van Breek gaan we toch niet meer zien. Los van pech heeft die jongen ook niet echt de drive om aan zichzelf te werken zoals De Vrij en Vlaar wel deden.
 

Batigoal

Well-known member
Krijgen jullie met Antonucci toch wéér een Ajacied erbij.

Zonder gekheid; talentvolle speler, maar stap naar de top van de Eredivisie lijkt me te groot. En met de concurrentie op het middenveld lijkt speeltijd ook lastig.
 

Max

Administrator
Forumleiding
11 goals in 20 wedstrijden. Wel erg productief bij FC Volendam. Diemers, Toornstra en Kökçu iig al als concurrenten. We zijn op andere posities slechter bezet.
 

Miramar

Well-known member
Krijgen jullie met Antonucci toch wéér een Ajacied erbij.

Zonder gekheid; talentvolle speler, maar stap naar de top van de Eredivisie lijkt me te groot. En met de concurrentie op het middenveld lijkt speeltijd ook lastig.
Gaat dat nu wel weer door? Ze gingen voor een verdediger erbij dacht ik...
 

Maasveld

Well-known member
Krijgen jullie met Antonucci toch wéér een Ajacied erbij.

Zonder gekheid; talentvolle speler, maar stap naar de top van de Eredivisie lijkt me te groot. En met de concurrentie op het middenveld lijkt speeltijd ook lastig.
Zou mooi zijn als ie nog een jaar wordt verhuurd aan een middenmotor/onderkant subtop.
 

Hankie

Well-known member
Krijgen jullie met Antonucci toch wéér een Ajacied erbij.

Zonder gekheid; talentvolle speler, maar stap naar de top van de Eredivisie lijkt me te groot. En met de concurrentie op het middenveld lijkt speeltijd ook lastig.

Kan ook nog bij de U21 uit de voeten, dus ben benieuwd.
 

De Wolf

Well-known member
Krijgen jullie met Antonucci toch wéér een Ajacied erbij.

Zonder gekheid; talentvolle speler, maar stap naar de top van de Eredivisie lijkt me te groot. En met de concurrentie op het middenveld lijkt speeltijd ook lastig.

Dan is er ook nog een broer van een Ajacied op proef
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik ken die jongen niet, maar ik lees dat de volledige Belgische top en PSV en AZ ook achter hem aan zaten. Dus hij zal best wel wat kunnen.
 

Hankie

Well-known member
Ik ken die jongen niet, maar ik lees dat de volledige Belgische top en PSV en AZ ook achter hem aan zaten. Dus hij zal best wel wat kunnen.

Krabbendam geeft aan dat hij verhuurt wordt aan Volendam en volgend jaar pas aan zal sluiten.
 
Bovenaan