Het grote Feyenoord transfertopic

Batigoal

Well-known member
Berghuis kan vanaf 1 januari een mooi avontuur aangaan bij Inter Miami. Kan hij samenspelen met Matuidi en Higuaín.

Blijkbaar staat in het contract van Berghuis een vaste afkoopsom van €8 miljoen.
 

Miramar

Well-known member
Berghuis kan vanaf 1 januari een mooi avontuur aangaan bij Inter Miami. Kan hij samenspelen met Matuidi en Higuaín.

Blijkbaar staat in het contract van Berghuis een vaste afkoopsom van €8 miljoen.
Weer een voorbeeld van beleid voeren van lik me lul....
 

Miramar

Well-known member
Anders was ie vorig jaar naar PSV gegaan.
Nu kunnen ze bij Feyenoord nooit een speler fatsoenlijk verkopen. Of ze gaan op hun 15e weg of Feyenoord houdt de poot stijf en de speler in kwestie vervalt richting een amateur voetballer a la Jörgensen.
 

SanMark.

Well-known member
Berghuis kan vanaf 1 januari een mooi avontuur aangaan bij Inter Miami. Kan hij samenspelen met Matuidi en Higuaín.

Blijkbaar staat in het contract van Berghuis een vaste afkoopsom van €8 miljoen.
Het zou mij helemaal geweldig lijken om in Amerika te spelen maar het is toch een stap terug als je de ambitie nog zou hebben om het eens in een grote competitie te willen proberen .
 

ALenstra

Well-known member
Zeker. Maar ik denk niet dat de betere clubs uit de grote competities op Steven Berghuis zitten te wachten. Bij Watford was het ook niet veel.
 

Hankie

Well-known member
Berghuis kan vanaf 1 januari een mooi avontuur aangaan bij Inter Miami. Kan hij samenspelen met Matuidi en Higuaín.

Blijkbaar staat in het contract van Berghuis een vaste afkoopsom van €8 miljoen.
Het verhaal is wat genuanceerder. Boven de 8 miljoen wordt de transfersom gedeeld door de club en Berghuis.
 
Bovenaan