Helemaal met je eens. Een bizarre transfer, maar een prima CV. Hopelijk pakt hij snel ritme.
Ene Leonard had ook een mooie CV dus dat zegt niets.
Weer een voorbeeld van beleid voeren van lik me lul....Berghuis kan vanaf 1 januari een mooi avontuur aangaan bij Inter Miami. Kan hij samenspelen met Matuidi en Higuaín.
Blijkbaar staat in het contract van Berghuis een vaste afkoopsom van €8 miljoen.
Anders was ie vorig jaar naar PSV gegaan.Weer een voorbeeld van beleid voeren van lik me lul....
Nu kunnen ze bij Feyenoord nooit een speler fatsoenlijk verkopen. Of ze gaan op hun 15e weg of Feyenoord houdt de poot stijf en de speler in kwestie vervalt richting een amateur voetballer a la Jörgensen.Anders was ie vorig jaar naar PSV gegaan.
Het zou mij helemaal geweldig lijken om in Amerika te spelen maar het is toch een stap terug als je de ambitie nog zou hebben om het eens in een grote competitie te willen proberen .Berghuis kan vanaf 1 januari een mooi avontuur aangaan bij Inter Miami. Kan hij samenspelen met Matuidi en Higuaín.
Blijkbaar staat in het contract van Berghuis een vaste afkoopsom van €8 miljoen.
Het verhaal is wat genuanceerder. Boven de 8 miljoen wordt de transfersom gedeeld door de club en Berghuis.Berghuis kan vanaf 1 januari een mooi avontuur aangaan bij Inter Miami. Kan hij samenspelen met Matuidi en Higuaín.
Moet hij wel eerst Jörgensen eruit spelen, want daar heeft Dickie extreem veel vertrouwen in.Pratto zou onze nieuwe spits moeten worden.
Pratto zou onze nieuwe spits moeten worden.
Voor de eredivisie mag dat geen probleem zijn...Bekende naam dus dat is wel leuk, maar toch wel eentje die al jaren over zijn hoogtepunt is?
Pratto naar Feyenoord en JFK Ajacied, leuke ontwikkeling.Zie je wel dat we kampioen worden!
Pratto naar Feyenoord en JFK Ajacied, leuke ontwikkeling.