Het grote Feyenoord transfertopic

U.G.

Well-known member
@U.G. kom er maar weer in met de expertise! Miranda en Teixeira.


Ik kreeg gisteren al een paar appjes uit de regio, en ik ken Teixeira wel ja. Sporting won ooit de eerste youth CL( of hoe dat ook mag heten ), en daarin was hij de spelmaker. Hij vertrok meteen naar Liverpool, want zo gaat dat.

Hij is technisch wel onderlegd en kan passen, maar is gewoon te traag en oogt bovendien ook lui. Een beetje het tegenovergestelde arbeidsethos van Ronaldo, zeg maar. Dit lijkt me wel eentje waar men zich lekker aan kan gaan ergeren. Maar, wie weet.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Klinkt als een echte Feyenoordspeler. Gelukkig maar dat we in het stadion met de armen over elkaar moeten zitten.
 

U.G.

Well-known member
Klinkt als een echte Feyenoordspeler. Gelukkig maar dat we in het stadion met de armen over elkaar moeten zitten.

En ik denk dat men zich daar ook aan gaat houden.


Om toch ff terug te komen op die youth CL, niet dat het van belang is verder maar toch voor de volledigheid. Ik zei net dat Teixeira's Sporting de 1ste editie gewonnen had en ik was even benieuwd naar het lijstje winnaars van die youth CL, en zag dat Barcelona als 1ste winnaar vermeld staat. Toen dacht ik misschien heeft mn lifestyle in de jaren 90 toch het nodige effect gehad op mijn brein. Nu blijkt dus dat jullie nieuwste aanwinst destijds met Sporting de proef-editie won van de youth CL. Mijn brein is dus gewoon maw on point. Veel succes met Teixeira ! Next.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik neem aan dat ze dit dan nog even netjes rectificeren inclusief credits voor jou.
 

U.G.

Well-known member
Ik neem aan dat ze dit dan nog even netjes rectificeren inclusief credits voor jou.

Het zou ze wel sieren inderdaad. Ik dacht bijna even dat ik een dementie symptoon had. Met hun proef-editie, gewoon 1ste editie, klaar.
 

Batigoal

Well-known member
Summerville waarschijnlijk voor slechts anderhalf miljoen euro naar Leeds United. Dat is ook niet het bedrag wat eerder werd verwacht.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Er was toch veel meer verwacht van Summerville? Hij was toch het grote toptalent?

Weet niet waar je dat gehoord hebt, maar dat heb ik nooit in hem gezien. Aardig dribbelaartje die fysiek altijd tekort zal komen en een veel te grote waffel heeft. Ik ben blij als hij oprot.
 

Miramar

Well-known member
Uros Spajic moet de nieuwe centrumverdediger van Feyenoord worden. De elfvoudig Servisch international, een agressieve en sterke verdediger met een goede inspeelpass, komt op huurbasis over van FK Krasnodar, waar hij nu nog ploeggenoot van Tonny Vilhena is.

Bron Vi
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Uros Spajic heeft vanochtend de medische keuring doorstaan en zal vandaag gepresenteerd worden.

Best een aparte transfer, als je kijkt naar hoe die tot stand is gekomen. Hij is door zijn zaakwaarnemer en door Krasnodar aangeboden, omdat hij daar niet geregistreerd is vanwege het limiet op het aantal buitenlandse spelers. Dit omdat hij eind vorig jaar geblesseerd is geraakt. Hij heeft hierdoor al ruim een half jaar geen wedstrijden gespeeld en mist dus absoluut wedstrijdritme. Aan de andere kant is zijn cv helemaal niet verkeerd. Champions League ervaring en altijd basisspeler geweest bij Toulouse, Anderlecht en Krasnodar. Dus mits fit lijkt hij me zeker wel een versterking.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Helemaal met je eens. Een bizarre transfer, maar een prima CV. Hopelijk pakt hij snel ritme.
 
Bovenaan