Het grote Feyenoord transfertopic

Jamel

Administrator
Forumleiding
Conteh is binnen!

Interessante aankoop. Moeilijke jongen die er het afgelopen seizoen lang heeft uitgelegen met een mysterieuze blessure. Maar wel een hele talentvolle speler met ongelooflijk veel snelheid. Ben wel benieuwd naar hem!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Kleeft denk ik relatief weinig risico aan. Veel snelheid en diepte. Buiten Sinisterra hebben we niet zo’n speler. Kijken of hij bij Feyenoord 1 of Jong Feyenoord minuten gaat maken.
 

Atreides

Well-known member
Interessante speler. Mooi dat Feyenoord weer de wat meer avontuurlijke categorie weet te vinden. Qua beleid ook wel fijn. Larsson verpatsen voor een miljoen of 5en een speler die veel beter kan worden gratis halen.

Conteh is vaak afwezig qua blessures. Moet je dat willen?

Datzelfde kun je van Arjan Robben zeggen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het is een gokje omdat die jongen nog vrijwel niets heeft kunnen laten zien vanwege zijn blessure. Hij heeft slechts 7 wedstrijden in het eerste van St Pauli kunnen spelen. Van wat ik lees was hij in die wedstrijden wel verreweg hun meest dreigende aanvaller en maakte hij zelfs dermate veel indruk dat de grotere Duitse clubs al op de loer lagen. Daarna is hij wat van de radar verdwenen door die blessure, waar naar het schijnt de inmiddels ontslagen toenmalige clubarts van St Pauli ook wel een rol in heeft gespeeld.

Hij is medisch gekeurd door Feyenoord, dus hij zal nu wel fit zijn. In het slechtste geval hebben we wat tonnen geinvesteerd in een blessuregevoelige speler die nooit het eerste zal halen. In het beste geval hebben we er een geweldige snelheidsduivel op de vleugels bij, die ons over een paar jaar veel geld op gaat leveren. Ik vind het de gok wel waard!
 

Miramar

Well-known member
Interessante speler. Mooi dat Feyenoord weer de wat meer avontuurlijke categorie weet te vinden. Qua beleid ook wel fijn. Larsson verpatsen voor een miljoen of 5en een speler die veel beter kan worden gratis halen.



Datzelfde kun je van Arjan Robben zeggen.
Inderdaad en anders hopen op een snel herstel van Sinisterra
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
En dan ook nog van Gutmenschclub St. Pauli! Boh, Feyenoord is echt goed bezig.,
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Had ik niet meer verwacht... Hopelijk heeft vooral Linssen water bij de wijn gedaan ten opzichte van de vorige vraag en aanbod.
 

Miramar

Well-known member
Had ik niet meer verwacht... Hopelijk heeft vooral Linssen water bij de wijn gedaan ten opzichte van de vorige vraag en aanbod.
Ik denk dat Feyenoord wat geld toegestopt krijgt door toekomstige financiers om alvast het elftal te versterken.
 

Atreides

Well-known member
Feyenoord heeft de ideale betaalbare opvolger van Botteghin gestrikt: Botteghin !

Na het verlengen van Botteghin, Fer, Kokcu en het aantrekken van die jongen van st. Pauli, Linssen, Diemers en in eerder stadia die Bozenik heeft Feyenoord als vrij ingespeelde ploeg gewoon een hele goede fundatie. Grootst zal het allemaal niet zijn, maar met Dickie erbij kun je zo maar kampioen worden.

Een echt goede RB zou nog wel verstandig zijn.
 
Bovenaan