Het grote Feyenoord transfertopic

Unregistere

Well-known member
Afhankelijk van zijn salariseisen. Las dat hij al een eerste aanbieding had afgeslagen. Anders is het toch wel een licht risico, want je weet niet of hij het bij Feyenoord ook kan. Dus dan heb je een dure bankzitter waar je nooit meer iets voor kunt vangen.

Mocht hij het wel goed kunnen invullen tot Sinisterra terug is, dan zit Feyenoord uiteraard goed. Dat zal denk ik ds afweging zijn die Arnesen nu moet maken. Wellicht schakelt hij door naar jongere opties, die mogelijk nog wel geld gaan opleveren in de toekomst en niet alleen geld kosten.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Volgens Vi zijn de onderhandelingen tussen Linssen en Feyenoord stukgelopen. Nou prima. Lijkt me absoluut geen goed idee om die jongen één van de grootverdieners te maken.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik begrijp dit niet. Die jongen heeft een aardige trap, maar komt verder toch tekort voor Feyenoord?
 

Abubakari

Well-known member
Denk ik ook. Breedte aankoop die na een jaar weer vertrekt omdat ie zelden of nooit aan bod komt. Wel jammer voor Groningen want daar konden ze wel een Diemers gebruiken tussen alle grijze dravers en net niet voetballers.
 

Atreides

Well-known member
Een 'ervaren' speler. Ik zie de hand van Dickie.

Wel lullig voor Groningen, want daar zou Diemers wel heel goed op zijn plaats zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Eerst zien, dan geloven. Ik begrijp dat Oxford hem nu voor nop heeft. Als ze die deal doorzetten, dan geef ik toch de voorkeur dat hij hier de materiaalman gaat ondersteunen.
 

Janssen

Well-known member
Ik denk -volgens mij als enige in NL- dat Diemers wel degelijk een goede zet is. Stond afgelopen seizoen in de top 6 van spelers met hoogste aantal gecreeerde kansen, en dat bij een extreem matig Fortuna. Daar was voor een creatieve spelers als hij echt niks te halen. Enige probleem is wellicht dat Feyenoord geen mannetje kan opofferen om voor hem het vuile werk te doen, maar met zijn inzicht en (trap)techniek echt wel een versterking, geen twijfel.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Been, De Wolf en Kraaij zagen het geloof ik ook zitten. Diemers zelf en nog wat figuren bij Feyenoord. Verder ben je inderdaad vooralsnog de enige.
 

Maasveld

Well-known member
Ik denk -volgens mij als enige in NL- dat Diemers wel degelijk een goede zet is. Stond afgelopen seizoen in de top 6 van spelers met hoogste aantal gecreeerde kansen, en dat bij een extreem matig Fortuna. Daar was voor een creatieve spelers als hij echt niks te halen. Enige probleem is wellicht dat Feyenoord geen mannetje kan opofferen om voor hem het vuile werk te doen, maar met zijn inzicht en (trap)techniek echt wel een versterking, geen twijfel.
Zou je je even kunnen voorstellen in het daarvoor bestemde topic?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik denk -volgens mij als enige in NL- dat Diemers wel degelijk een goede zet is. Stond afgelopen seizoen in de top 6 van spelers met hoogste aantal gecreeerde kansen, en dat bij een extreem matig Fortuna. Daar was voor een creatieve spelers als hij echt niks te halen. Enige probleem is wellicht dat Feyenoord geen mannetje kan opofferen om voor hem het vuile werk te doen, maar met zijn inzicht en (trap)techniek echt wel een versterking, geen twijfel.


Pleit jij er nu voor dat er bij Feyenoord iemand voor Diemers het vuile werk moet opknappen?

Ik wist niet dat Feyenoord de Messi van Leeuwarden had gecontracteerd.o_O
 
Bovenaan